20 ایده پول‌ساز کسب درآمد اینترنتی در سال 2023 [بدون سرمایه]

کسب درآمد اینترنتی

فهرست مقاله

تصور کنید می‌توانستید فقط با راه‌اندازی کسب درآمد اینترنتی حتی بدون رفتن به محل کارتان و یا از صبح تا شب کار کردن برای دیگران به اندازه ۵ کارمند درآمد داشته باشید در این حالت چقدر زندگی شما لذت‌ بخش‌تر می‌شد؟ اگر می‌توانستید کم بود درآمد و حسرت داشتن همیشگی خواسته‌هایتان را با کسب درآمد از اینترنت و بدون نیاز به سرمایه برای همیشه رفع کنید چقدر امروز خوشحال‌تر بودید؟

کسب درآمد اینترنتی بدون وابستگی به حضور فیزیکی در محل کار و همچنین عدم نیاز به سرمایه زیاد و قابلیت درآمدزایی فوق‌العاده در مدت کوتاه به شدت برای صاحبان کسب و کار جذابیت پیدا کرده است. موج عظیمی از راه‌اندازی کسب درآمد اینترنتی به راه افتاده است که برای قرارگیری در این قافله باید هر چه سریعتر دست به کار شوید و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

اگر شما هم رسیدن به این جایگاه را آرزوی خود می‌دانید باید بگویم که جای کاملاً درستی هستید و فاصله شما تا رسیدن به آرزوهایتان فقط خواندن و به پایان رساندن این آموزش است.

چرا کسب درآمد اینترنتی باید اولویت شما باشد؟

کسب درآمد اینترنتی یکی از جدیدترین و پردرآمدترین کسب و کارهای دنیا محسوب می‌شود.

درآمدهای خارج از تصوری که در مدت بسیار کوتاهی افراد جوان و کم سن را به قشر میلیاردر ایرانی تبدیل کرده است.

نمونه‌های فراوانی از افراد ثروتمند اینترنتی وجود دارند که با یک جستجوی ساده می‌توان به آن‌ها رسید.

نمونه معروف آن برادران محمدی دیجی کالا هستند که بر اساس اعلام منابع موثق با درآمد بیش از ۲ میلیارد تومان در روز بر حرف بنده صحه می‌گذارند.

کسب درآمد اینترنتی توسط برادران محمدی دیجی کالا

خوب امیدوارم تا اینجا قدرت و بزرگی کسب درآمد اینترنتی شما رو به وجد آورده باشه چون قرار است در ادامه شما رو با نحوه درآمدزایی از این منبع بی‌کران ثروت آشنا کنم.

کافی است که در یکی از حوزه‌های زیر کسب و کار خودتون رو راه‌اندازی کنید تا شاید روزی از شما هم به عنوان یک ثروتمند خودساخته نام برده شود.

 

مزایای کسب درآمد از اینترنت نسبت به کسب و کارهای سنتی در چیست؟

اگر بخواهیم مزایای کسب درآمد اینترنتی را برای شما تک‌تک بگوییم شاید اغراق نباشد نصف روز را باید برای این کار زمان بگذاریم.

فقط گوشه‌ای از مزایایی آن را در زیر برایتان می‌گویم دیگر تصمیم با شماست که بخواهید وارد این نوع کسب و کار بشوید یا خیر.

  • کسب درآمد بدون سرمایه
  • آزادی شغلی و زمانی
  • درآمد نامحدود و عدم وابستگی به زمان و مکان
  • بازاریابی ارزان‌تر
  • قابلیت شروع بدون نیاز به دفتر و شرکت
  • عدم نیاز به مجوز
  • قابلیت راه‌اندازی سریع و کسب درآمد از روز اول

 

چگونه از اینترنت کسب درآمد باورنکردنی داشته باشیم؟

برای کسب درآمد اینترنتی باید در وهله اول علاقه وجود داشته باشد اگر کاری رو شروع کنید که تا ۵ سال حاضر نباشید برای آن حتی رایگان وقت بگذارید شانس چندانی برای موفقیت در آن کار ندارید.

با فرض اینکه یک حوزه کاری پیدا کردید که مطمئن هستید به آن علاقه دارید باید بعدش بررسی کنید که آیا این کسب و کار آینده رو به رشدی دارد یا خیر!

آیا مخاطبان آن آنقدری هستند که تقاضای زیادی برای محصول یا خدمت شما وجود داشته باشد؟ آیا رقیب به اندازه کافی در این کسب و کار وجود دارد یا نه؟

وجود رقیب در کسب درآمد اینترنتی خودش نشان‌دهنده این است که بازار خوبی توی اون حوزه وجود دارد و با اینکه شاید نظر شما این باشد که این کار ممکنه اشباع شده باشد باید همینجا بگویم که خوب اشتباه می‌کنید.

نمودار گوگل ترند کلمه طراحی سایت برای کسب درآمد اینترنتی

به طور مثال این نمودار نشان می‌دهد که خدمات طراحی سایت یک کسب‌وکار رو به رشد و درآمد زاست.

برای داشتن کسب درآمد اینترنتی، شما باید علاوه بر دو مورد بالا نحوه راه‌اندازی کسب درآمد اینترنتی و بازاریابی از آن رو هم بلد باشید.

درست است که درآمد از اینترنت خیلی شیرین است ولی خوب برای خودش سختی‌هایی رو هم دارد ولی این سختی‌ها خیلی لذت‌بخش هستند چون شما رو مرتب رشد خواهند داد.

 

کسب درآمد بدون سرمایه و یا سرمایه کم؟

یکی از خصوصیات کسب درآمد اینترنتی عدم نیاز به سرمایه زیاد هستش. توجه کنید که گفتیم سرمایه زیادی نمی‌خواهد ولی نگفتیم اصلاً نیاز به سرمایه ندارد چون اصولاً این مورد شدنی نیست.

البته خبر خوب اینه کسب درآمد اینترنتی نیازی به سرمایه خیلی زیاد ندارد شاید شما با داشتن یک هاست و یک دامنه و یه بودجه کوچک واسه تبلیغات بتوانید در این بازار خودی نشون بدید.

قیمت هاست و دامنه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مسلماً داشتن سرمایه می‌تواند راه شما رو بسیار کوتاه کند و راهی که شما شاید باید در ۵ سال بروید را بتوانید توی ۱ سال بروید.

ولی با این اوصاف فرض رو بر این می‌گذاریم که آن‌قدر این سرمایه کم هست که بشود به آن گفت کسب درآمد بدون سرمایه!

 

آیا همه می‌توانند از اینترنت کسب درآمد کنند؟

بله همه می‌تونند از اینترنت درآمدزایی کنند حتی زنان خانه‌دار این جالب نیست؟!

کسب درآمد اینترنتی یکی از ویژگی‌های اصلیش این است که جز کارهای در خانه هم می‌تواند محسوب شود.

شما با راه‌اندازی یک وب‌سایت و یا یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا تلگرام به راحتی می‌توانید از ماهی ۱ میلیون تا بی‌نهایت درآمد داشته باشید.

خیلی از کسب و کارهای اینترنتی هستند که پشت‌ صحنه آن‌ها فقط یک فرد بوده و آن هم مدیر آن سایت است. ولی آن‌قدر کلاس کاری در این سایت رعایت شده که شما بدون اینکه از آن آگاهی داشته باشید فکر می‌کنید با یک شرکت بزرگ با ده‌ها کارمند طرف هستید.

 

آیا کسب و کار اینترنتی می‌تواند کار اول شما باشد؟

جواب به این سؤال کاملاً بستگی به شما و توانایی شما و همچنین پشتکارتان دارد.

وقتی بتوانید به جایی برسید که ماهانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون سود از کار خود به دست آورید آیا نیاز به حقوق ناچیز کارمندی خواهید داشت؟!

یک توصیه کلی به تمام کسانی دارم که می‌خواهند وارد حوزه کسب و کار آنلاین بشوند. اگر در حال حاضر در شرکت و یا جایی مشغول به کار هستید و شک دارید که از کار خود بیرون بیایید و کسب درآمد اینترنتی رو شروع کنید کمی تأمل کنید.

اول هر کاری شما مطمئناً به سود نمی‌رسید در مورد کسب درآمد اینترنتی هم این مورد کاملاً صادق است.

حداقل ۶ ماه شما باید برای کسب و کارتان با جان و دل کار کنید تا رگه‌های امید کم‌کم پیدا شود. وقتی توانستید از درآمد کارمندی خودتان فراتر بروید حالا وقتشه که از کارتان بیرون بیایید و تمام وقتتان را صرف وب‌سایتتان کنید.

بهترین حالت ممکن این است که هم‌زمان که مشغول کار کنونی خود هستید در زمان بیکاری و یا شب‌ها چند ساعتی روی وب‌سایتتان کار کنید و آن را رشد بدید تا سریع‌تر به درآمد برسید و شما هم بدون ریسک بتوانید کار قدیمی رو ترک کنید.

 

انواع روش‌های کسب درآمد اینترنتی مطمئن و پر سود

۱- کسب درآمد با ارائه خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت

با وجود رشد استفاده از اینترنت و افزایش وب‌سایت‌ها رقابت بین کسب و کارها بیش از گذشته جدی و سخت شده است.

شرکت‌های بزرگ با هزینه‌های هنگفتی که برای سئو سایت خودشان در نظر گرفته‌اند یکه‌تاز این بازی خونین هستند.

ولی وب‌سایت‌های کوچک و تازه‌کار هم با آگاهی از اهمیت آموزش سئو سعی در افزایش دانش خودشان دارند تا بتوانند کمبود بودجه و منابع مالی را با نیروی دانش خودشان حل کنند که حق النصاف هم بعضی از آن‌ها واقعاً در این امر خوب کارکرده‌اند.

سئو یک دانش گسترده است که کسب تجربه در آن مستلزم چندین سال ممارست و تلاش و آزمون و خطاست، البته راه میانبر این کار هم استفاده از دانش و تجربه کسانی است که خودشان این راه را پیموده و می‌توانند دانش خودشان را با شما در میان بگذارند.

از سئو به ۳ صورت می توان کسب درآمد کرد. در تمامی روش‌های ذکر شده برای کسب درآمد اینترنتی شما ابتدا باید به این دانش مسلح شده و بعد بتوانید از آن کسب درآمد کنید.

روش اول استخدام در شرکت‌های بزرگ به عنوان متخصص سئو است.

شما کافی است یک سری به سایت‌های استخدامی بزنید تا متوجه شوید چقدر فیلدهای شغلی برای یک متخصص سئو وجود دارد که اغلب حقوق و مزایای قابل قبولی هم برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

کسب درآمد اینترنتی از طریق سئو سایتروش دوم کار کردن روی وب‌سایت خودتان است، شما می‌توانید یک کسب درآمد اینترنتی داشته باشید و با علم سئو اونو به صفحه اول گوگل برسانید و فروش‌های باورنکردنی داشته باشید.

سئو سایت و کسب درآمدهای باورنکردنیروش سومی که می‌توانید از آن درآمدهای خارج از تصور داشته باشید گرفتن پروژه‌های سئو است.

بسیاری از سایت‌ها تمایل دارند امور سئو سایت خودشون رو به متخصصین این حوزه بسپارند و حتی برای این کار از۵ میلیون تا ۱۰۰ میلیون هم هزینه می‌کنند البته این ارقام به هیچ عنوان ثابت نیست و بسته به کار و ارزش اون می تواند بیشتر هم بشود.

پروژه سئو و کسب درآمد اینترنتی مطمئن

نکته: سئو تنها علمی است که هر فردی که قرار است توی اینترنت کار بکند و کسب درآمد اینترنتی داشته باشد باید آن را بلد باشد و روز به روز در آن رشد بکند مگرنه قافیه رو به رقبا خواهد باخت.

 

۲- کسب درآمد از صنعت آموزش (با تولید اطلاعات کارخانه دار شوید)

خوب قرار است در این بخش راجب یک حوزه فوق‌العاده پول‌ساز حرف بزنیم یعنی صنعت آموزش.

روشی فوق‌العاده جدید و پر بازده در کسب درآمد اینترنتی که مطمئنم اگر از آن آماری نداشته باشید نمی‌دانید که چه پول‌های در پس‌زمینه این صنعت جا به جا می‌شود و حتماً برایتان سوال خواهد شد مگر اصلاً می‌شود با آموزش هم کسب درآمد داشت.

بله در این صنعت که در تمام دنیا هم جز حوزه‌های درآمدزاست از ماهانه ۱۰۰ میلیون تا میلیاردها تومان افراد دارند کسب درآمد می‌کنند.

حیف که نمیتوانیم اسم یکی دو تا شرکت ایرانی که همین سال گذشته رقم‌های میلیاردی از این راه به دست آوردن را بگوییم.

یکی از این شرکت‌ها که دوره‌های آموزشی هم برگزار می‌کند و مدیرشان هم یک فرد بسیار جوان است همین سال گذشته رقم ۹ میلیارد تومان سود را تجربه کرد این آمار از محافلی نقل شده است که خود مدیران این شرکت‌ها به آن اذعان کردند.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی از طریق آموزش

اگر در یک حوزه خاص دارای تخصص هستید و فکر می‌کنید افرادی هستند که به علم و دانش شما نیاز دارند و بازار پر تقاضایی هم برای دانش شما وجود دارد خوب چرا شما هم یکی از این افراد ثروتمند جوان نباشید؟!

کافی است یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید و شروع کنید به مدت ۶ ماه در آن مطالب رایگان و مفید برای مخاطبانتان قرار دادن و بعد کم‌کم دوره‌های ویدیویی، کتاب و صوت بسازید و برای فروش در وب‌سایت خودتان قرار بدهید و  بعد محصولات را بازاریابی کنید و فروش خوبی داشته باشید.

البته برای ورود به این صنعت شما باید اطلاعات کافی از تکنیک‌های درآمدزایی در آن داشته باشید که سعی می‌کنم در این رابطه آموزش‌هایی رو به‌ زودی برای شما در سایت آماده کنم.

 

۳- راه‌اندازی وب‌سایت فروش هاست و دامنه(هاستینگ)

با ورود بیشتر وب‌سایت‌ها به فضای کسب‌وکار آنلاین می دانید نیاز به چه چیزهایی بیشتر می‌شود؟

اگر وارد هر کدام از موارد بالا شوید شک نکنید درآمدتان رشد زیادی خواهد داشت.

یکی از کسب و کارهای فوق‌العاده جدید و رو به رشد که درآمدهای بالایی را هم برای مدیرانشان به همراه دارد همین شرکت‌های هاستینگی هستند که شما حتماً باهاشون سرکار داشتید و یا حداقل اسمشونو شنیدید.

یه مقاله عالی در سایت نوشتیم که می‌توانید آنرا مطالعه کنید با نام بهترین هاستینگ‌های ایرانی و ۱۰ شرکت برتر هاستینگ را از نظر سایت وب هاستینگ اینفو تحلیل و معرفی کردیم.

کسب درآمد اینترنتی از هاستینگکافی است به عکس‌ آماری که گذاشتم کمی دقت کنید تا ببینید که این شرکت‌ها با کسب درآمد از اینترنت بدین شیوه از مرز درآمدزایی ماهانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ در ماه نیز گذر کرده اند و هر روز هم مشتری بیشتری جذب می کنند چون بازار به شدت رو به رشدی دارند.

 

۴- کسب درآمد اینترنتی توسط همکاری در فروش

یک راه آسان و بدون چالش روش کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش یا affiliate marketing است.

در این روش شما اگر وب‌سایت پربازدیدی داشته باشید می‌توانید با وب‌سایت‌هایی که امکان همکاری در فروش دارند کار کنید و به ازای افزایش فروش محصولات آنان، پورسانت دریافت کنید.

معمولاً بهترین شیوه کسب درآمد از طریق همکاری در فروش، نوشتن یک مقاله جامع مرتبط با حوزه کاری وب‌سایت موردنظر است که در آن به صورت نامحسوسی به آن وب‌سایت لینک می‌دهید.

کسب و کار اینترنتی از طریق Affiliate marketingبرای فعال شدن لینک همکاری در فروش شما ابتدا باید در سایت ثالث یک اکانت مخصوص بسازید و منتظر بمانید تا اکانت شما توسط سایت تائید شود.

حالا شما در هر کجا که لینک مخصوص خود را قرار دهید اگر کاربری از طریق آن وارد سایت مقصد شده و خریدی انجام دهد پورسانت شما به حسابتان واریز خواهد شد.

یکی از معروف‌ترین سیستم‌های همکاری در فروش مربوط به شرکت همکاری در فروش دیجیکالا است که به دلیل شهرت آن می‌توانید به راحتی از آن درآمد کسب کنید.

 

۵- کسب درآمد از تبلیغات اینترنتی

یکی دیگر از روش‌های مرسوم و قدیمی کسب و کار اینترنتی، استفاده از تبلیغات است که خیلی از وب‌سایت‌ها هنوز هم از این روش درآمدزایی می‌کنند.

با آمدن روش‌های جدید بازاریابی و تبلیغاتی همچون تبلیغات همسان، بنری تعویض شونده، ریتارگتینگ،و… شکل و شمایل این نوع تبلیغات هم عوض‌ شده است ولی نحوه کسب درآمد هنوز هم به شکل قدیم در جریان است.

در این حالت کافی است شما یک وب‌سایت فعال و پربازدید داشته باشید تا بتونید با قرار دادن تبلیغات افراد و سایت‌های دیگه در وب‌سایت خودتان کسب درآمد کنید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات اینترنتیدر این آموزش به نحوه اجرای این تبلیغات در سایت نمی‌پردازیم و سعی می‌کنیم در مقاله‌ای مجزا به‌زودی شکل اجرای این تبلیغات رو به شما آموزش بدهیم.

ولی اگر هدف شما کسب درآمد اینترنتی مطمئن به شیوه گرفتن تبلیغات است باید توجه کنید این روش یک حالت زودبازده نیست و زمانی می‌تواند برایتان ثروت آفرینی کند که یک سایت قوی و پربازدید داشته باشید.

اگر در این لحظه که در حال خواندن این آموزش هستید یک سایت پربازدید دارید کافیست در گوگل کلمه آژانس تبلیغاتی رو جستجو کنید و با یکی از شرکت‌های معتبر همکاری خودتان را شروع کنید.

 

۶- راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی با طراحی سایت

خوب تا اینجای کار از اهمیت کسب درآمد اینترنتی با شما صحبت کردیم و گفتیم چگونه هر روز به تعداد کسب و کارهای آنلاین اضافه می‌‌شود.

هر کسب و کار آنلاینی هم خوب قطعاً به یک وب‌سایت شیک و قوی نیاز دارد، خوب الان متوجه شدید می‌خواهم راجب چی صحبت کنم؟!

بله طراحی سایت و اهمیت آن بر کسب و کارهای اینترنتی، یادتان هست به شما گفتیم برای اینکه بفهمید یک حوزه کاری آیا مخاطب‌های زیادی دارد و درآمدزا هست یا نه باید چیکار کنید؟

کافی است کلمه کلیدی مهم آن صنعت را در گوگل ترندز جستجو کنید تا متوجه شوید بازار این کار چقدر بزرگ است.

کسب و کار اینترنتی و درآمد با طراحی سایتبازار کسب و کار اینترنتی از طریق طراحی سایت به شدت داغ هستش اغراق نیست بگوییم رقابت در آن خونین و بسیار وحشتناک است.

البته اصلاً این حرفم به این معنی نیست که توی این کار پس نمی‌شود موفق شد برعکس موفقیت در این کار به شدت هم راحت بوده و فقط کافی است بلد باشید که کسب و کار خودتان زا تو صفحه اول گوگل به کاربرانتان نشان بدهید تا بعدش ببینید چطور در ماه می‌توانید از ۱۰ تا چند صد میلیون درآمد داشته باشید.

رقابت شدید بر روی کلمات “طراحی سایت” و “طراحی وب‌سایت” قطعاً حرف ما را به شما اثبات می‌کند.

بودجه‌های خارج تصوری که برای تبلیغات بر روی این کلمه هر ماه انجام می‌شود نشان می‌دهد که بازدهی این کسب و کار بسیار بالاست که این شرکت‌ها حاضر هستند برای توی کورس رقابت ماندن همه کاری بکنند.

اگر با علم طراحی سایت آشنا هستید تبریک به شما می‌گویم چون شما نیمی از راه را رفته‌اید و حالا باید سایت خودتان را راه بیندازید و آن را بالا بکشید تا شما هم جز شرکت‌های برتر این حوزه شوید.

 

۷- فریلسنری، کاری با آزادی شغلی زیاد

کسب درآمد اینترنتی به شیوه آزادکاری و یا فریلنسری روش جدیدی است که در زمره کسب و کارهای اینترنتی خیلی خوب جا افتاده است.

خیلی از افراد GEEK (افراد نخبه) تمایل دارند برای خودشان کار کنند ولی حوصله دردسرهای شرکت و کارمند را هم ندارند، خوب برای این دسته از افراد هیچ شغلی بهتر از فریلنسری نیست.

این قشر از افراد را می‌توانید در سایت‌هایی چون پونیشا، انجام میدم و نمونه خارجی آن یعنی fiverr پیدا کنید.

این افراد در قبال دریافت پروژه مشتریان، متناسب با تخصص خودشان قیمت‌هایی رو در این سایت‌ها پیشنهاد می‌دهند و وقتی کارفرما با پیشنهاد آن‌ها موافقت کند معامله انجام خواهد شد.

کسب درآمد اینترنتی در خانه با فریلنسریابتدا مبلغ پیشنهادی فریلنسر به حساب سایت واریز شده و تا زمان اتمام و تحویل پروژه به کارفرما به شخص پرداخت نمی‌شود و اگر کارفرما از نتیجه کار رضایت داشت مبلغ را آزاد می‌کند و پول به حساب فریلنسر واریز می‌شود و سایت هم پورسانت خودش را برمی‌دارد.

اگر در یک حوزه خاص تجربه دارید به سایت‌هایی که قبل‌تر گفتم سر بزنید و خودتان را در آنجا معرفی کنید تا شما هم توسط کارفرماها دیده شوید و بتوانید درآمدزایی کنید.

 

۸- درآمدزایی از طریق تولید محتوا

یک شغل نسبتاً جدید که نیاز به نظم فکری و علاقه زیادی دارد، خیلی از افراد دوست دارند بنویسند.

حالا یکسری می‌شوند نویسنده کتاب، یکسری هم محتوانویس سایت، از تولید محتوا به ۲ شیوه می‌توانید کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید.

این روش خیلی ثروت آفرین نیست ولی در این مقاله به آن پرداختیم چون گستردگی و درخواست زیادی برای این فیلد شغلی وجود دارد.

در روش اول شما می‌توانید به استخدام یک شرکت در بیایید و با حقوق ثابت برای آن‌ها تولید محتوا کنید.

البته این را هم بگویم بنظر من ارزش این شغل برای کسب و کارهای اینترنتی در حد کارشناس سئو و بهینه سازی سایت است. اغراق نیست دوست گرامی چون سایت شما بدون محتوا مثل یک مغازه شیک و زیبا درون یک بیابان است آیا بنظرتان تو بیابان شما با یک فروشگاه در حد ایران مال هم که باشید می‌توانید بفروشید؟!

پاسخ قطعاً نه خواهد بود.

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه از طریق تولید محتواپس شرکت‌ها هم مسئول تولید محتوا استخدام می‌کنند تا توی نتایج گوگل دیده شوند و با مخاطبانشان تعامل بیشتری داشته باشند.

پس اگر قرار است توی این صنعت‌کار کنید بدانید ارزش شما کم نیست هر چند حقوقتان کم باشد.

روش دوم کسب درآمد از طریق تولید محتوا ترجمه و یا تألیف پروژه به صورت دورکاری و فریلنسری است.

یکسری سایت‌ها و شرکت‌ها هستند که شما می‌توانید با آنها وارد همکاری شوید تا آن‌ها پس از اینکه پروژه تولید محتوای شرکت‌ها و افراد دیگر را گرفتند آن‌ها را به شما بسپارند و شما بر اساس تعداد کلماتی که می‌نویسید و یا ترجمه می‌کنید پول دریافت کنید. حالا تصمیم با خودتان که کدام روش را می‌پسندید.

 

۹- فروش در marketplace و کسب درآمد دلاری

خیلی از افرادی که دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند یکی از معیارهایشان برای انتخاب شغل جدید با توجه به اوضاع دلار شده کسب درآمد دلاری ولی آیا اصلاً این نوع درآمدزایی عملی است یا خیر؟

بله شما با روش‌های زیادی می‌توانید کسب درآمد دلاری داشته باشید ولی خیلی از آن‌ها به دلیل محدودیت‌های تحریمی ناممکن شده‌اند ولی یکی از روش‌هایی که در حال حاضر که این مقاله را برایتان می‌نویسم خیلی از افراد دارند از آن به دلار درآمد به دست می آورند کار کردن در marketplace های خارجی است، البته نمونه‌های داخلی هم هست که بگردید قطعا پیدا می‌کنید ولی می‌خواهم راجع یکی از خارجی‌های معروف با شما صحبت کنم.

کسب درآمد اینترنتی از سایت های marketplaceوب‌سایت‌هایی همچون تم فارست، کدکنیون نمونه‌های خیلی معروفی هستند که ایرانی داخل آن‌ها کم نیست ولی با هویت‌های متفاوت، این سایت روی ایرانی‌ها خیلی حساس و خرید از آن‌ها با آی پی و اطلاعات ایرانی نشدنی است.

اگر بتوانید یک اکانت در این سایت داشته باشید می‌توانید علم و توانایی خودتان را در دو دسته پلاگین و قالب وردپرس در اینجا خیلی خوب بفروشید.

باید اولاً تو این حوزه‌ها متخصص باشید و بتوانید یک چیزی ارائه بدید در حد کلاس جهانی تا بتوانید جهانی هم درآمد داشته باشید دیگه به نظر من که منصفانه است.

کافی است محصولتان با استقبال رو به رو شود تا هر روز با فروش ده‌ها و یا صدها بار از محصولتان درآمدهای بالای دلاری برود تو حسابتان و بعد توسط صرافی‌ها آن را به اسکناس و یا معادل ریالی دریافت کنید.

 

۱۰- کسب درآمد از طریق ماینینگ (Mining)

این روش کسب و کار اینترنتی که به تازگی خیلی هم طرفدار پیدا کرده به دلیل اینکه به دانش خاصی هم نیاز ندارد افراد کم دانش و حتی سنتی که صرفاً فقط سرمایه کافی دارند را به این کار جذب کرده است.

ماینینگ به معنی استخراج است که در اینجا منظور ما استخراج ارزهای دیجیتال است که ارزش بسیار زیادی هم دارند.

شما از طریق ماینینگ می‌توانید ارزهای به دست آورده را از طریق فروش به ارزهای رایج کاغذی تبدیل کنید.

استخراج ارز دیجیتال توسط سخت‌افزار کامپیوتر انجام می‌شود که در آن شما می‌توانید یا استفاده از سیستم کامپیوتر شخصی خود و یا دستگاه‌های ماینر حرفه‌ای عملیات استخراج ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق استخراج ارز دیجیتال با دستگاه ماینر

سایت‌های معروفی هستند که این امکان را به شما می‌دهند که با ثبت‌نام در آن‌ها کار خود را به عنوان یک ماینر شروع کنید.

معتبرترین سایت در این حوزه minergate است که بعد ثبت‌نام در آن می‌توانید کار خودتان را همان لحظه شروع کنید.

در عملیات ماینینگ cpu و gpu مهم‌ترین سخت‌افزارهای درگیر هستند که بیشترین فشار روی آن‌هاست

البته استفاده از سیستم شخصی در عملیات ماینینگ اصلاً مقرون به صرفه نبوده و فشار زیادی به سیستم شما وارد می‌کند.

اگر قصد ورود به این نوع کسب‌وکارهای اینترنتی را دارید استفاده از سیستم ماینر و سرورهای مجازی به شدت توصیه می‌شود.

 

۱۱- اپلیکیشن طراحی کنید

اگر در زمینه طراحی و برنامه‌نویسی تخصص دارید یک زمینه عالی و رو به رشد و ۱۰۰ البته درآمدزا، طراحی اپلیکیشن برای تلفن‌های همراه است.

با گسترش استفاده تلفن همراه و حتی جایگزینی دستگاه‌های پرتابل همانند موبایل و تبلت به جای کامپیوتر و لپ‌تاپ زمینه این نوع کسب‌وکارها و انواع روش‌های کسب درآمد اینترنتی که کاملاً وابسته به استفاده‌کنندگان تلفن همراه می‌باشند بیش از بیش احساس می‌شود.

طراحی اپلیکشن و کسب درآمد از اینترنت

وبمسترها و کسانی که اهمیت کسب‌وکارهای اینترنتی را به خوبی درک کرده‌اند می‌دانند برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و کاربرانشان باید اپلیکیشن‌های اختصاصی طراحی کنند. اینجاست که اگر شما توانایی خوبی در این تخصص داشته باشید کمی هم به بازاریابی آشنا باشید می‌توانید حجم زیادی از این بازار را تصاحب کنید.

 

۱۲- تخصصتان را در قالب خدمات بفروشید

مطمئناً هر فردی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب درآمد اینترنتی است دانش تخصصی کافی در حوزه کسب‌وکارش را دارد.

شما علاوه بر راه‌اندازی یک سایت برای فروش محصولاتتان می‌توانند تخصصتان را در قالب خدمات به مشتریانتان ارائه کنید.

رفع مشکلات به صورت اورژانسی یک زمینه قوی با پتانسیل بالاست که می‌تواند تخصص شما را با قیمت‌های بسیار عالی در معرض دید مخاطبانتان قرار دهد.

کافی است یک سایت فعال داشته باشید و توانایی‌های خودتان را در قالب خدمات به دیگران معرفی کنید.

 

۱۳- با کوتاه کننده‌های لینک بدون زحمت کسب درآمد کنید

واقعاً مگر می‌شود بدون زحمت از اینترنت کسب درآمد کرد؟!

اگر بخواهیم خیلی دقیق به این سؤال پاسخ بدهیم پاسخ منفی است ولی یک راه بسیار راحت برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که توانایی درآمدزایی فوق‌العاده‌ای را برای شما با کمترین زحمت خواهد داشت.

یکسری از سایت‌هایی که در حوزه تبلیغات و افزایش بازدید، فعال هستند بر اساس افزایش بازدید از تبلیغ دهنده‌ها پول دریافت می‌کنند. شما فقط با ارجاع کاربرانتان به این سایت‌ها با لینک‌های خاص می‌توانید به ازای هر بازدید درآمد کسب کنید.

کسب درآمد اینترنتی از کوتاه کننده لینک

درآمد از این سایت‌ها در حجم پایین بازدید، زیاد قابل توجه نیست ولی اگر بتوانید یک کانال تلگرامی و یا یک روش تبلیغ مؤثر داشته باشید حتی می‌توانید در هر روز بیش از چند صد هزارتومان درآمد داشته باشید.

روش کار بدین صورت است که مثلاً شما یک فیلم جدید را سریع‌تر از دیگران بدست می‌آورید و آن را درون آپلود سنترها آپلود می‌کنید و لینک مستقیم آن‌ها را با این سایت‌های کوتاه کننده لینک، کوتاه می‌کنید و درون کانال تلگرام خود منتشر می‌کنید.

حالا کافی است تعداد زیادی مخاطب فعال هم داشته باشید تا بلافاصله بعد انتشار لینک، حجم زیادی از این افراد با رفتن به آن لینک برای دانلود فیلم باعث افزایش بازدید سایت موردنظر شده و شما پورسانت خود را دریافت کنید.

لیستی از وب سایت‌های معروف کوتاه کننده لینک

bitly.com t2mio.com adf.ly clck.ru
opizo.com tinyurl.com v.gd bit.do
u.to is.gd gg.gg refr.ca

 

۱۴- ادمین سایت و کانال

اگر در زمینه وب و شبکه‌های اجتماعی تخصص داشته باشید، می‌توانید از طریق مدیریت وب‌سایت‌ها و یا کانال‌های مختلف موجود در شبکه‌های اجتماعی اقدام به راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی کرده و به سودآوری خوبی برسید.

مدیریت کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی معمولاً از کارهای ساده و بی‌دردسر می‌باشد و به دانش و تخصص زیادی نیز احتیاج ندارد.

اما اگر بخواهید مدیریت سایت‌های مختلف را به دست بگیرید، قطعاً باید تخصص کافی در این زمینه و نمونه‌کارهای زیادی نیز داشته باشید.

چون تنها در این صورت است که می‌توانید توجه مدیران کسب‌وکار‌ را جلب کنید تا اعتماد کنند و مدیریت سایتشان را به شما واگذار کنند.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که انجام کار‌های خرد و کوچک، مانند واردکردن محصول، احتیاجی به تخصص زیادی ندارد و با دانش جزئی نیز قابل انجام نمی‌شود.

پس نترسید، پرقدرت و با اعتمادبه‌نفس از یک جایی شروع به کسب درآمد کنید؛ سپس به مرور زمان دانش خود را ارتقا دهید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق ادمینی سایت و کانال

 

۱۵- استفاده از کتاب‌های الکترونیکی

یکی دیگر از راه‌های بسیار پردرآمد و پر مخاطب کسب درآمد اینترنتی ایجاد کتاب‌های الکترونیکی یا همان ایبوک می‌باشد.

زیرا در حال حاضر بیشتر افراد به علت دسترسی راحت و همراه داشتن کتاب الکترونیکی در هر موقعیتی که بخواهند، بسیار به آن‌ها علاقه‌مند هستند.

اگر به نویسندگی در هر زمینه‌ای علاقه‌مند هستید زمان را از دست ندهید. سریع دست‌به‌کار شوید و کتاب موردنظر خود، با هر مضمونی را بنویسید.

پس از انجام این کار می‌توانید به سراغ سایت‌های معتبر و معروف در زمینه فروش کتاب‌های الکترونیکی رفته و محصولات خود را در آنجا به فروش بگذارید.

دو مورد از این سایت‌ها که به فروش ایبوک مشغول هستند، mojdehbook.com و fardabook.com می‌باشند.

حتی اگر به نویسندگی نیز علاقه‌مند نیستید، می‌توانید سایت‌های فروش کتاب‌های الکترونیکی را راه‌اندازی کرده و نویسندگانی استخدام کنید و کتاب‌ آن‌ها را به فروش برسانید.

البته باید توجه داشته باشید که این کار تا زمانی که وب‌سایت شما معتبر و شناخته شود به صبوری زیادی احتیاج دارد و باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید.

۱۶- با کلیک کردن روی تبلیغات کسب درآمد کنید

یک سری سایت‌ها وجود دارند که در هر صورتی استفاده از آن‌ها سودآور است چرا؟

چون اول برای کاربری که روی تبلیغات کلیک می‌کند مبلغی را در نظر می‌گیرد که این مبلغ بسته به شرایط مختلف متفاوت می‌باشد. دوم تعداد بازدید سایت کسی که درخواست تبلیغ می‌دهد بالا رفته و او به هدف خود می‌رسد.

دو نمونه از این سایت‌های کلیکی،Neubux.com و bigwallet.ir می‌باشد.

 

۱۷- کسب درآمد از طریق اینستاگرام

  • فروش اکانت اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام، از جمله کارهایی هست که مستلزم صبر و حوصله می‌باشد و قطعاً نیاز به تخصص و زمان کافی نیز دارد.

بسیاری از مدیران کسب‌وکار، تخصص و زمان کافی را برای بهبود وضعیت یک اکانت اینستاگرام از نظر دنبال کننده ندارند.

از طرفی هم افراد بسیاری وجود دارند که توانایی زیادی در جذب مخاطب و دنبال کننده داشته و در این زمینه بسیار فعال و موفق هستند.

این افراد می‌توانند در یک حیطه کاری، یک اکانت اینستاگرام را بالا آورده و به جذب دنبال کننده بپردازند.

بعد هم آن اکانت را به مدیران دیگری که در همان حیطه مشغول به فعالیت هستند و به آن صفحه نیاز دارند، فروخته و از این طریق به کسب درآمد اینترنتی ‌بپردازند.

توجه داشته باشید که می‌توان این اکانت‌ها را به مدیران کسب‌وکارهای دیگر هم فروخت.

اما اصولاً این کار از ریسک بالایی برخوردار است و ممکن است شخص به طور ناگهانی با ریزش دنبال کننده مواجه شود.

پس بهترین راه فروش اکانت‌های اینستاگرام به کسب‌وکارهای مرتبط است.

  • تولید محتوا

بسیاری از مدیران صفحات اینستاگرام، توانایی تولید محتوا را به دلایل مختلف ندارند. آن‌ها افراد مختلفی را برای این کار استخدام کرده تا بتوانند در زمینه‌ی موردنظرشان، به تولید محتوا بپردازند.

تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نوشتن کپشن و یا زیرنویس پست‌ها
  • ایجاد استوری های متناسب با نیاز
  • تولید عکس برای پست و یا تبلیغات در استوری‌ها
  • تولید ویدئو
  • مدیریت اکانت اینستاگرام

این مورد تقریباً همانند مورد قبلی می‌باشد با این تفاوت که مدیر به جای استخدام یک شخص برای تولید محتوا، کل اکانت اینستاگرام خود را در اختیار وی قرار می‌دهد.

وظایف شخص می‌تواند در حد انتشار محتواهایی که در اختیارش قرار داده می‌شود کوچک بوده و یا به اندازه انجام کارهایی از قبیل تولید کل محتوا، افزایش دنبال کننده، تبلیغات و … بزرگ و متغیر باشد.

این وظایف را باید مدیر سایت قبل از بستن قرار داد به طور دقیق برای شخصی که آن‌ها بر عهده می‌گیرد، روشن کند. این روش کسب درآمد اینترنتی سود خیلی خوبی دارد چون به ازای تولید هر محتوا معمولا ارقام بسیار بالایی دریافت می‌شود.

  • دریافت حمایت‌های مالی از برندها

مثلاً ابتدا بسیاری از برند‌های مختلف، افراد محبوب اینستاگرام را شناسایی می‌کنند و محصول خود را به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار می‌دهند.

بعد این افراد به بررسی محصول و استفاده‌ی دوره ای از آن‌ها می‌پردازند و بعد از مدتی محصول را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند و در نهایت، در صورت رضایت داشتن، آن را به مخاطبان صفحه خود معرفی می‌کنند.

این کار باعث می‌شود افراد زیادی که آن تبلیغ را دیده‌اند به سمت محصول جذب شده و فروش محصولات آن برند افزایش یابد.

  • افزایش تعداد فالوور یا دنبال کننده

افزایش تعداد فالوور، از جمله موارد مهم در اینستاگرام می‌باشد و اصولاً صفحاتی که دنبال کنندگان زیادی دارند از اعتبار بیشتری نیز برخوردارند. روش‌های زیادی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان وجود دارد؛ مثل تبلیغ صفحه از طریق صفحات دیگر، قرار دادن پست‌های مسابقه و …

  • تبلیغات

بسیاری از صفحات اینستاگرام، تنها با معرفی صفحات دیگر و تبلیغ آن‌ها به روش‌های مختلف، کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی می‌کنند. برخی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • برگزاری مسابقات و ترغیب افراد به دنبال کردن صفحات مختلف برای برنده شدن در مسابقه
  • معرفی صفحات در استوری
  • استفاده از پست‌های اختصاصی

 

  • اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله مشاغل پردرآمدی می‌باشد که نیاز به تخصص، انگیزه بالا در این حیطه و خلاقیت دارد.

فعالیت یک اینفلوئنسر از مواردی که گفتیم، شامل بازاریابی وابسته، دریافت حمایت‌های مالی از برند‌ها، افزایش تعداد فالوور، تبلیغات و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.

 

۱۸- یوتیوبری (ولاگری)

یوتیوب چیست؟ یوتیوب یک وب‌سایت بزرگ اشتراک‌گذاری ویدئویی است که بعد از گوگل در رتبه دوم پربازدیدترین سایت‌های دنیا قرار دارد.
این وب‌سایت در سال ۲۰۰۵ توسط سه همکار که در شرکت Paypal با همکار می‌کردند پایه‌گذاری شد و سپس در سال ۲۰۱۶ با قیمتی در حدود شش میلیارد دلار توسط گوگل خریداری شد. در حال حاضر یوتیوب یکی از پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک ویدیوست که بستر بسیار عالی برای کسب درآمد اینترنتی محسوب می‌شود.

کسب و کار اینترنتی با یوتیوبری

یوتیوبر کیست؟
یوتیوبرها همان اینفلوئنسرهایی هستند که با اشتراک ویدئو در کانال‌های یوتیوب خود به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده‌اند و از این راه کسب و کار پر رونقی نیز دارند.

در واقع یوتیوبرها شناخته شدن خود را مدیون فعالیت حرفه‌ای و با برنامه خود در یوتیوب هستند. کمدین‌ها، متخصصین و گیمرها جز بزرگ‌ترین انفلوئنسرهای یوتیوبی محسوب می‌شوند که نامشان در لیست یوتیوبرهای برتر جهان قرار دارد. البته شهرت و محبوبیت این یوتیوبرها درآمدهای چندین میلیون دلاری نیز برای آن‌ها به همراه دارد.

شما نیز می‌توانید با ضبط ویدیوهای آموزشی و یا تفریحی و انتشار آن‌ها در این سایت کسب درآمد از یوتیوب را به ازای هر بازدید تجربه کنید و هر چه ویدیوهای جذاب‌تری تولید کنید که مخاطبان بیشتری آن‌ها را ببینند میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

 

۱۹- کسب درآمد از اینترنت با ارائه خدمات طراحی گرافیک

اغلب کسب و کارهای اینترنتی همچون وبمسترها، مدیران وب‌سایت‌های بزرگ، فعالین شبکه‌های اجتماعی و… برای اینکه بتوانند محتوای تخصصی و باکیفیت‌تری تولید کنند، نیاز به متخصصینی دارند که با اصول گرافیک و تولید محتواهای بصری آشنایی کافی داشته باشند. البته باید اضافه کنیم که فعالیت این افراد محدود فقط به این موارد نشده و در اغلب اوقات با انجام خدماتی چون طراحی لوگو، طراحی بنر، طراحی گرافیک سایت، اپلیکیشن و …. درآمدهای جانبی قابل قبولی نیز دارند.

به عنوان یک فرد فعال در حوزه کسب درآمد اینترنتی می‌توانیم بگوییم که این شغل یکی از انواع مشاغل پردرآمد است که می‌توانید حتی آن را در منزل و بدون وابستگی زمانی و مکانی انجام دهید.

درآمد افرادی که به عنوان متخصصین گرافیک مشغول به فعالیت هستند چیزی بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌باشد و به عنوان یک شغل اینترنتی نیمه وقت و غیر حضوری با درآمد مناسب می‌توان روی آن حساب کرد.

 

۲۰- خدمات مشاوره و اپلای دانشگاه

همه روزه به دلیل تغییرات رو به افول وضعیت اقتصادی و یا تمایل به ادامه تحصیل و مهاجرت به کشورهای خارجی یک زمینه بسیار مناسب برای کسب درآمد از اینترنت به وجود آمده است. از آنجایی که بهترین و ساده‌ترین روش مهاجرت، ادامه تحصیل و اپلای در دانشگاه‌های خارجی است یک هجمه زیادی از درخواست‌ها به سمت شرکت‌های ارائه دهنده اینگونه خدمات گسیل گشته است.

اگر با مسیر مهاجرت و یا اپلای دانشگاه آشنایی دارید و با این پروسه به طور کامل و تجربی شناخت دارید می‌توانید با راه‌اندازی یک سایت مهاجرتی و ارائه خدمات مشاوره به درآمد بسیار بالایی برسید.

 

سوالات متداول

در صورتی که دانش و پشتکار کافی داشته باشید درآمد از اینترنت می‌تواند مهم‌ترین و اولین منبع اصلی کسب درآمد شما محسوب شده و نیاز به کسب‌وکار دیگر برای شما وجود نخواهد داشت.

خیر، برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در شروع کار شما نیاز به مجوز خاصی نداشته و در صورتی که کار شما جز صنف‌هایی است که مجوز برای آن لازم است بعد از راه‌اندازی سایت می‌توانید برای گرفتن آن اقدام کنید.

قطعاً بدون سرمایه نمی‌توان یک کسب‌وکار راه‌اندازی کرد ولی کسب‌وکار آنلاین در مقایسه با کسب‌وکارهای سنتی به هزینه بسیار کمی نیاز دارند شاید داشتن هزینه هاست و دامین حداقل هزینه موردنیاز شما باشد.

تنوع کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار زیاد است ولی به طور کلی فروش محصولات فیزیکی، آموزش و خدمات جز مهم‌ترین روش‌های درآمدزایی اینترنتی محسوب می‌شوند.

در شروع کار اگر قصد دارید هزینه‌ای برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی پرداخت نکنید خواندن همین آموزش می‌تواند راهنمایی خوبی برای شما باشد و چنانچه می‌خواهید یک کسب و کار حرفه‌ای را شروع کنید حتما قبل از شروع هر کاری با یک متخصص دیجیتال مارکتینگ صحبت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۹۲

اشتراک در
اطلاع از
guest

54 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگین

ممنون از مقاله خوبتون. در خصوص mining من دقیقا متوجه نشدم قراره چکار کنیم. وآیا ریسک نداره؟ اگه مقاله جامع تری دارید در این خصوص ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

محمد سامنی

با سلام و احترام
در بحث ارزهای دیجیتال چون تحت نظر دولت ها اداره نمیشه و تمامی فرآیندهای و تراکنش ها توسط مردم اداره میشه برای همین موضوع مراکزی تحت عنوان مزارع استخر ارزهای دیجیتال ایجاد شده که دو وظیفه داره یکی استخراج رمز ارزها و دیگری ثبت و پردازش تراکنش های اونها هر کسی با داشتن هر سخت افزاری می تونه این کارو انجام بده ولی هر چقدر سخت افزار قوی تری داشته باشه موفق تره و دارمد بیشتری کسب می کنه
سایت ارز دیجیتال یکی از بهترین سایت ها تو این حوزه است.

امیر

سلام
مطلب مفیدی بود …
یک روش هم اینه : بجای خرید دستگاه ماینر برای ماینینگ و استخراج بیایم همون ماینر رو برای مدت مشخص شده اجاره کنیم بعد از گذشت اتمام قرارداد مبلغ اجاره به علاوه سود کارکرد ماینر بهتون داده میشه . فعالیت سایت فقط با ارزدیجیتال هست ولی چون مدیر سایت ایرانی هست زبان سایت کاملا فارسی هست .
خوشبختانه اینکار در ایران برای اولین بار اجرا شده حدود ۸ ماهه و من ۵ ماهه داخلش فعالم و سود خوبی کردم از این راه

علی

سلام دوست عزیز
چه سایتی هست که میفرمایید ماینر اجاره میده
لطفا راهنمایی کنید
ممنونم

آرش

ممنون از سایت خوبتون

Sana

بسیار عالی مورد استفاده قرار گرفت

زهرا

سلام سایت تولید محتوا دارم محتوای دیجیتال یعنی.فروش فایل بخصوص فایلهای وکتور..شش ماهی هست شروع کردم..فایلهای وکتور تخصصی و ایرانی که طراحیهای شخصی خودم هستند …تو بحثاتون گفتید درمورد این قسمت ک درآمد پایینی داره…من به کارم علاقمندم و میخوام وقت روش بگذارم .

خسروی خواه

سلام
مطلب بسیار خوب و کاربردی هستش. ممنون از وقت و اطلاعات مفیدی که گذاشتید.

سعیده داودی

سلام
لطفا نظرتونو راجب کسب درآمد از طریق یوتیوب بفرمایید؟آیا شما این روش رو پیشنهاد میکنید؟

رز رضوی

آیا با این روشها میشه به درآمد میلیاردی از اینترنت دست پیدا کرد؟

محمد محبی

سلام میشه به طور خلاصه بفرمایید چگونه درآمد اینترنتی داشته باشیم؟یعنی از کجا شروع کنیم؟

sima

بهترین کسب و کار با ۱۰۰ میلیون تومان از بین این لیست که فرمودید کدام هستش؟بنده ۱۰۰ میلیون سرمایه دارم چطور میتونم یک کسب و کار اینترنتی درآمدزا راه بندازم؟

سهیلا محجوب

سلام و خسته نباشید
ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت کدام روش هستش؟ممنون میشم کمی بیشتر توضیح بدید و راهنمایی بفرمایید

مهرناز جعفری

آیا کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه هم وجود داره؟من خانه دار هستم آیا بدون داشتن سرمایه میتونم کسب و کار شخصی خودم رو راه اندازی کنم؟

معصومه نیازی

چه روشی برای سرمایه گذاری اینترنتی با سود بالا وجود داره که خیلی هم ریسک نداشته باشه؟

نیما کفایی

واقعا از مقاله کاملتون تشکر میکنم الان ۱ ساعته دارم دارم مطالعه میکنم و واقعا لذت بردم

omid sarabi

سلام
چه کارهایی میتوان با سرمایه کم انجام داد؟فکر کنم مواردی که گفته شده نیاز به سرمایه زیادی داشته باشند درسته؟

علی عزیزی

درود
روش کسب درآمد از طریق بازدید سایت به چه صورتی هستش؟

علیرضا همت علیزاده

سلام
میشه این سوال بنده رو پاسخ بدید. چگونه ماهی یک میلیارد درامد داشته باشیم؟

mehdi

ممنون از مطلب خوبتون

نوید

آیا امکان راه اندازی کسب و کار با سرمایه ۵۰ میلیون و سود بالا در کوتاه مدت وجود داره؟

farshad

سلام با این وضعیت ارز چگونه درآمد دلاری داشته باشم؟سایت خوب و مطمئن برای کسب و کار اینترنتی از این طریق وجود داره؟

نرگس

امکان کسب درآمد با فیلم دیدن هم هستش؟من تخصص خاصی ندارم ولی شنیدم از این راه هم میشه درآمد داشت؟

farinaz

سلام و خسته نباشید خدمت شما
آیا امکان کار اینترنتی با حقوق روزانه هم وجود داره؟

محسن

ممنون میشم آموزش درآمدزایی با گوشی رو هم یاد بدید خیلی ها مثل من دنبال چنین آموزشی هستند

ناهید ارجمند

سلام استاد خسته نباشید
میشه بفرمایید چگونه روزی یک میلیون درامد داشته باشیم؟فکر کنم خیلی هم درامد دور از انتظاری هم نباشه

صبریه صادقیان

توی مورد ۱۸ به روش کسب درامد از یوتیوب پرداختید میتونید بفرمایید هر ۱۰۰۰ بازدید در یوتیوب چقدر درامد داره؟

سینا

آیا میشه از طریق آموزش آنلاین یا وبیناری هم کسب درآمد داشت؟

الهام داودی

برای راه‌ اندازی کسب و کار اینترنتی باید حتما مجوز داشته باشیم یا ای نماد برای سایتمان بگیریم؟

maryam

حداقل زمانی که یک کسب و کار آنلاین بعد اون به درآمد قابل قبولی میرسه معمولا چند وقت هستش؟

رایمند

سلام جناب آقای محمدپور، خیلی ممنونم از مقاله ی خیلی خوب شما، من ساکن استرالیا هستم و برای کسب و کارهای اینترنتی اینجا موقعیت های خیلی زیاد و سودآوری هست و چون این سود به دلار هست قطعا درآمد بیشتری داره من بدنبال ثبت یه استارتاپ اینترنتی در اینجا هستم که نیاز به افرادی با تخصص های مرتبط در دیجیتال مارکتینگ دارم و به عنوان ایرانی ترجیحم کار با بچه های ایران هست این باعث یک همکاری موفق و مسرت بخش خواهد بود اگر بتوانم با افرادی در این زمینه پایه گذار این ایده باشیم

یاشار

بسیار عالی

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link