ثبت اتوماتیک سایت و آدرس صفحات در موتور جستجوگر Bing

ثبت اتوماتیک سایت و آدرس صفحات در موتور جستجوگر Bing

به تازگی پلاگین رایگانی توسط موتور جستجوگر Bing با نام Bing URL Submissions Plugin منتشر شده که به صورت اتوماتیک و در سریعترین زمان ممکن محتوای سایت شما را بلافاصله بعد از انتشار درون وب سایت بینگ ایندکس می کند.

در این آموزش به شما نحوه نصب و اتصال این افزونه را نشان خواهیم داد. توجه داشته باشید که این پلاگین منحصرا برای سایتهایی وردپرسی آماده شده و هم اکنون از مخزن وردپرس قابل دسترسی است.

سال قبل وبمستران فقط اجازه Submit  حدود ۱۰۰۰۰ لینک در روز رو داشتند که این پلاگین با آسان کردن روند ایندکس و Submit فقط بعد از نصب و اتصال از طریق API به وبمستر وب سایت بینگ می تواند محتواهای سایت شما را ایندکس کند.

 

مراحل نصب و فعال سازی افزونه Bing URL Submissions

برای شروع ابتدا باید از بخش پلاگین‌های وردپرس به دنبال عبارت Bing URL Submissions بگردید و به راحتی با نصب و فعال سازی افزونه بتوانید از آن بر روی سایت خود بهره ببرید و یا با مراجعه به آدرس افزونه در سایت رسمی وردپرس آن را دانلود کرده و سپس روی سایت خود آپلود و فعال نمایید.

افزونه Bing URL Submissions

بعد از نصب افزونه شما باید API Key مربوط به سایت خود را از بخش وبمستر سایت بینگ دریافت و در پلاگین در بخش مشخص شده وارد و آن را ذخیره نمایید.

برای دریافت API می‌توانید با رفتن به آدرس زیر ابتدا وب سایت خود را Add کرده و سپس در بخش Webmaster API کد مربوطه را کپی و در بخش تنظیمات افزونه وارد نمایید.

https://www.bing.com/toolbox/webmaster

bing webmaster

این افزونه به صورت اتوماتیک تمامی Url وب سایت شما را درون موتور جستجوی بینگ ایندکس کرده و حتی بخش مجزایی با نام Manual URL submission در آن وجود دارد که می‌توانید به صورت دستی آدرس صفحات خود را در آن وارد و عمل Submit را انجام دهید.

manual bing submission

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link