خرید بک لینک قوی با اتوریتی بالا

خرید بک لینک قدرتمند و دائمی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل افزایش رتبه و بهبود سئو سایت محسوب می‌شود به شرطی این بک لینک‌ها می‌توانند باعث افزایش رتبه شما در موتور جستجوی گوگل شوند که از سایت‌های مرتبط و با اعتبار بالا گرفته شده باشند. بک لینک در صورتی که از سایت‌های کم‌ارزش و غیر مرتبط گرفته شده باشد حتی می‌تواند باعث پنالتی شدن سایت شود و خسارات وارده توسط آن گاها جبران‌ناپذیر خواهد بود. تیم مدیر سرور در پروسه ساخت بک لینک برای مشتریان خود با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا، با طرح یک پلن دقیق از معتبرترین و مطمئن‌ترین وب‌سایت‌ها برای سایت شما بک لینک می‌سازد تا علاوه بر کسب نتایج عالی در مدت کوتاه‌تر خطرات پنالتی شدن را به‌طور کامل از بین ببرد.

مشاوره رایگان ثبت سفارش
خرید بک لینک

بک لینک چیست؟

برای آن‌که بدانید بک لینک چیست و چه کاربردی دارد بهتر است با یک مثال عامیانه آن را شرح دهیم.

بک لینک در حکم اعتبار برای یک مغازه‌دار است که هر چه در بازار خوش‌نام‌تر باشد و نزد مشتریان و کسبه به نام نیک شناخته شود به‌طور حتم دارای مشتریان بیشتر و محبوبیت بیشتر نزد دیگران است.

سایت شما بدون داشتن اعتبار در اینترنت و بالأخص نزد گوگل به‌طور حتم پیشرفت چشمگیری نیز نخواهد داشت. فروش زیادی در سایت شما انجام نخواهد شد، برندی معروف و شناخته شده‌ای نخواهید بود و ترافیک بسیار کمی هم به سمت سایت شما خواهد آمد.

بک لینک چیست - خرید بک لینک
how more websire authority

خوب احتمالاً برایتان سؤال می‌شود چطور اعتبار سایت خودمان را بالا ببریم؟

جواب بسیار ساده است با بک لینک سازی، با بک لینک سایت شما به مرور زمان دارای اعتبار بالاتری خواهد شد و گوگل سایت شما را نسبت به رقبایتان برتری خواهد داد.بک لینک در واقع لینک‌هایی است که از سایت‌های با کیفیت و محبوب که خودشان دارای اتوریتی بالایی هستند به سایت شما داده می‌شود.معیار سنجش اعتبار و محبوبیت سایت‌ها توسط وب‌سایت معروف moz داده می‌شود. این عدد از ۰ تا ۱۰۰ به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان محبوبیت سنجیده می‌شود.اگر بخواهید نسبت به رقبای خودتان در گوگل جایگاه بهتری داشته باشید باید با یک استراتژی ثابت در مدت زمان حداقل ۱ سال به صورت مداوم برای سایت خود اقدام به ساخت بک لینک با ارزش کنید.اخیراً وب‌سایت MOZ با آپدیت جدیدی که در سنجش اتوریتی دامین ارائه کرد وبمسترها را به شدت شوکه کرد اغلب وب‌سایت‌ها با افت شدید اتوریتی روبرو شدند البته معیار سنجش ماز گویا دچار تغییر جدی شد و وب‌سایت‌هایی که لینک‌های مشکوک زیادی برای سایتشان ایجاد کرده بودند مشمول این جریمه شدند که خرید بک لینک بی‌کیفیت نیز یکی از فاکتورهای این سایت اعلام شد.البته افت این رتبه به هیچ عنوان به کاهش رنک وب‌سایت‌ها در گوگل ارتباطی نداشت و صرفاً معیاری بود که MOZ ارائه کرد و صرفاً برای سنجش کیفیت لینک‌های ایجاد شده است.

آیا سایت‌های دیگر خودشان به ما لینک نخواهند داد؟

از ابتدا منطق بک لینک گیری بدین صورت پایه‌ریزی شد که اگر سایت شما محتوای ارزشمندی داشته باشد که برای کاربران و یا مدیران سایت‌ها جالب و مفید باشد آن‌ها خودشان به صورت کاملاً طبیعی لینک سایت شما را در سایتشان به دیگران پیشنهاد بدهند و بدین صورت لینک سازی طبیعی انجام شود.

در عمل ولی این اتفاق هرگز و یا به ندرت اتفاق خواهد افتاد و اگر بخواهید بدین شکل در اینترنت فعالیت کنید به‌طور حتم رقبای شما با سرعت باورنکردنی نسبت به شما رشد خواهند کرد و نزد گوگل جایگاه بهتری خواهند داشت.

روش طبیعی بک لینک گیری معروف به White Hat SEO و لینک سازی به روش دستی توسط خود شما روشی کاملاً سیاه و غیرطبیعی خواهد بود ولی اگر بتوانید کاملاً طبیعی اقدام به لینک سازی کنید می‌توانید از مزایای بک لینک ساختن استفاده کرده و سایت شما در معرض پنالتی شدن هم قرار نگیرد.

خرید بک لینک pbn

بک لینک pbn یا هرمی نوع خاصی از روش‌های ساخت بک لینک است که می‌تواند سخت‌ترین کلمات کلیدی را به صفحه اول و حتی لینک اول گوگل برساند.

در این روش، با ساخت بک لینک لایه‌ای و تودرتو با هدف افزایش قدرت لایه‌های قبلی و دوری از پنالتی شدن، سریع و البته مطمئن می‌توانید رقابتی‌ترین کلمات را به صفحه اول گوگل برساند.

بسته به سختی کلمه می‌توان از ۳ تا ۶ لایه ساختار بک لینک هرمی را گسترش داد. در این حالت حجم انبوهی از بک لینک‌های قدرتمند و بک لینک‌های ضعیف‌تر و البته با حجم بیشتری در لایه‌های بالاتر ایجاد کرد.

این نوع بک لینک به کسانی که قصد دارند در زمان سریع کلمات کلیدی سخت را به صفحه اول گوگل برسانند توصیه می‌شود.

خرید بک لینک pbn

آیا خرید بک لینک مضر است؟

این بحث بسیار جای صحبت دارد اغلب مقالاتی که مطالعه می‌کردم تا قبل از اینکه این آموزش رو تهیه کنم عقیده بسیاری از وبمسترها این بود که خرید بک لینک اصلاً کار درستی نیست و گوگل این مورد رو متوجه خواهد شد و سایت شما در خطر پنالتی شدن قرار خواهد گرفت.

آیا تا به حالا مثل من این سؤال رو از خودتان پرسیده اید چرا با علم به این قضیه هنوز هم سایت‌های فروش بک لینک به خوبی فروش می‌کنند و سایت‌های بسیار بزرگی هنوز دارند از این سایت‌ها برای وب‌سایت خودشان بک لینک تهیه می‌کنند؟

با تحقیقی که داشتم به این نتیجه رسیدم در وب فارسی برخلاف سایت‌های انگلیسی زبان، الگوریتم‌های گوگل به خوبی عمل نمی‌کنند و یا با تأخیر این اتفاق رخ میده و از همین ضعف بسیاری از سایت‌ها استفاده می‌کنند و تا گوگل بخواد خودش را وفق بده اونا بار خودشونو بستند و رفتند.

الآن کافیه یه سر به همین سایت‌های فروش بک لینک بزنید تا متوجه بشید چه حوزه‌های کاری قدرتمندی چون طراحی سایت، فروش هاست و … در این سایت‌های لینک دارند.

البته اگر شما هم بخواهید برای سایتتان اقدام به خرید بک لینک کنید باید از اصول صحیح اون باخبر باشید در غیر این صورت ممکن است خواسته یا ناخواسته سایت خودتان را نزد گوگل بی‌اعتبار کنید.

از چه سایت‌هایی بک لینک بخریم؟

ما به‌طور کلی مخالف کارهایی هستیم که منطق پشت آن برای یک مدت‌زمان طولانی نباشد و صرفاً رسیدن به نتیجه در یک زمان کوتاه مدنظر باشد.

خرید بک لینک نیز جز همین دسته از کارهایی است که به دنبال آن دید کوتاه مدت است ولی می‌خواهم به شما یکسری ملاحظاتی را بگوییم که اگر از آن‌ها پیروی کنید در این کار ریسک احتمال پنالتی شدن سایت شما بسیار کم خواهد شد.

ابتدا توسط ابزار moz و یا تولبار کروم سایت موردنظر خودتان را باز کنید و اطلاعاتی DA و Spam Score سایت را به دقت بررسی کنید. سایتی که دارای Spam Scroe خیلی بالایی است برای خرید بک لینک می‌تواند بدترین گزینه ممکن باشد.

spam score

این عدد نشان‌دهنده اسپمی بودن سایت و داشتن لینک‌های بی‌کیفیتی است که به جای سود رساندن به شما ضررهای قابل‌توجهی خواهد داشت.

خرید بک لینک از کجا؟
تعداد خرید بک لینک

مورد بعدی برای بررسی، تعداد لینک‌های خروجی یک سایت است که خود فاکتور مهمی در کیفیت یک سایت محسوب می‌شود حتماً شما هم بارها با سایت‌هایی برخورد کرده‌اید که لینک‌های بسیاری زیادی را درون سایت خود قرار داده و فقط هدفشان فروش بیشتر backlink است.

این سایت‌ها نیز سایت‌های مخربی هستند که برای گوگل کاملاً شناخته شده‌اند و گوگل دقیقاً می‌داند هدف این سایت‌های فروش بک لینک و کسانی هم که در این سایت‌های لینک قرار می‌دهند به دنبال سئو کلاه سیاه هستند.

بهتر است از سایت‌هایی لینک بگیرید که تعداد لینک‌های خروجی آن‌ها زیاد نباشد.

مورد سوم خرید بک لینک از سایت‌هایی است که در Site Wide خود به شما بک لینک می‌دهند.

این سایت‌های نیز برای شما لینک‌های بسیار بی‌کیفیت و آسیب‌زننده می‌سازند داشتن لینک در بخش‌های همچون سایدبار و یا فوتر که در تمامی صفحات داخلی یک سایت تکرار می‌شوند. درست است که تعداد کل بک لینک‌های شما را زیاد نشان می‌دهند ولی در Referring Domains تأثیری نداشته و از نظر گوگل کاری مشکوک و منفی است.

و در آخر نیز به طور کلی اگر قصد خرید بک لینک دارید از سایت‌هایی خوشنامی اقدام به تهیه کنید که نزد گوگل اعتبار و جایگاه بالایی دارند و به‌طور روزانه کاربران زیادی به آن‌ها سر می‌زنند.

تعداد بک لینک های reffering

خرید بک لینک خارجی و یا خرید بک لینک ایرانی؟

این مورد بسیار جای بحث دارد ولی چیزی که ما تجربه داریم اگر سایت شما برای کاربران فارسی زبان بهینه شده و محتواهای شما به زبان فارسی است باید درصد بیشتری از بک لینک‌های شما هم از سایت‌های ایرانی و فارسی زبان باشد.

اگر بک لینک پروفایل سایت شما تعداد قابل‌توجهی لینک ایرانی داشته باشد می‌توانید از بک لینک خارجی هم استفاده کنید. بهترین حالت استفاده از لینک‌های خارجی در سیستم لینک سازی از نوع PBN است که در آن به دلیل مخفی بودن روند لینک سازی احتمال پنالتی شدن بسیار کم است.

و در آخر نیز توصیه می‌کنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوق‌العاده است.

امیدوارم حالا با دیدی بازتر و رعایت فاکتورهای جدی در خرید لینک برای سایت خود بک لینک تهیه کنید. در زیر لیستی از برترین بک لینک‌های دائمی برای خرید را مشاهده می‌کنید که می‌توانید همین حالا سفارش دهید.

بک لینک لایه‌ای (هرمی)

بک لینک لایه‌ای یا شبکه وبلاگ خصوصی روشی است که در آن با ساختارهای لایه‌ای و پیچیده روی کلمات کلیدی بسیار سخت و رقابتی بک لینک ساخته می‌شود.

در این متد هدف تقویت لایه‌های بالایی و ایجاد آبشاری از بک لینک‌ها به سمت صفحه هدف است. در این متد به دلیل اینکه حجم زیادی از بک لینک‌ها به صورت لایه‌ای و یا اصطلاحاً Tier بندی شده انجام می‌شود در بازه زمانی کوتاهی تأثیرات چشمگیری را ایجاد می‌کنند.

به دلیل لایه‌ای بودن ساختار بک لینک‌ها شناسایی آن برای گوگل بسیار دشوار بوده و امکان پنالتی شدن سایت در حالتی که اصولی از این روش استفاده شود بسیار کم خواهد بود.

استفاده از سرویس خرید بک لینک PBN یا همان لایه‌ای به وب‌سایت‌هایی که هدف آن‌ها کسب نتایج سریع و سئو کلمات کلیدی رقابتی است به شدت توصیه می‌گردد.

pbn backlink

برای موفقیت همین حالا اقدام کنید فردا دیر است!

روزانه هزاران نفر خدمات و کسب و کار شما را در گوگل جستجو می‌کنند‌
همین امروز اولین قدم موفقیت خود را بردارید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟

کارشناسان ما در شرکت مدیر سرور شما را تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان یاری خواهند کرد.
هم حالا با ما تماس بگیرید
۶۶۳۹۱۳۱۱ – ۰۲۱

سفارش بک لینک دائمی

underlinebg

۱,۳۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

مدت زمان تحویل ۱۵ روز کاری

شامل بک لینک دانشگاهی


شامل بک لینک دولتی


دامین اتوریتی بالا ۷۰


لینک های ایرانی و خارجی


بک لینک دائمی

لینک Dofollow

بر اساس الگوریتم گوگل


انکرتکست ترکیبی


تاثیرگذاری بسیار سریع

 

ثبت سفارش

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

مدت زمان تحویل ۲۰ روز کاری

شامل بک لینک دانشگاهی


شامل بک لینک دولتی


دامین اتوریتی بالا ۷۰


لینک های ایرانی و خارجی


بک لینک دائمی

لینک Dofollow

بر اساس الگوریتم گوگل


انکرتکست ترکیبی


تاثیرگذاری بسیار سریع

 

ثبت سفارش

۵ میلیون تومان

مدت زمان تحویل ۳۰ روز کاری

مختص کلمات کلیدی پر رقابت


ساختار هرمی ۳ لایه


انکرتکست ترکیبی


تضمین صفحه اول گوگل


بک لینک فالو


بک لینک دانشگاهی و دولتی


بک لینک دائمی


تحویل هرم بک لینک در پایان پروژه


تاثیرگذاری بسیار سریع

 

ثبت سفارش

سوالات متداول قبل سفارش بک لینک

آیا خرید بک لینک به سئو سایت کمک می کند؟

خرید بک لینک زمانی می تواند به سئو سایت کمک کند که کاملا اصولی و حرفه ای توسط متخصصان و بر اساس الگوریتم های گوگل ایجاد شده باشند.

خرید بک لینک انبوه که کاملا غیر اصولی و به صورت بسیار سریع با تعداد بسیار بالا ایجاد می شوند می توانند سایت شما را پنالتی کنند و یاید از اینگونه خدمات به شدت پرهیز کنید.

این مورد جز مباحث تخصصی است که باید توسط شرکت و متخصصن حرفه ای بررسی شده و بر اساس وب سایت مشتریان و نوع خدمات آنها تعیین شود.

معمولا تاثیرات ساخت یک لینک حرفه ای بعد از ۳ ماه ظاهر شده و مشتریانی که خدمات ساخت بک لینک را از ما تهیه کرده اند معمولا کمتر از ۲ ماه هم نتایج فوق العاده ای دریافت کرده اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۴.۷ / ۵. تعداد آرا: ۱۰۰

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین

سلام خیلی ممنون از مطلب فوق العاده ای که ارائه دادین من سایت شما بوکمارک کردم و از این ببعد یک دنبال کننده همیشگی سایت شما هستم و اقعا مطالب مفید و بدرد بخوری رو ارائه دادین

علی

سلام. لینک سازی در چه سایت هایی انجام میشه ؟