تمامی کاربرانی که قصد عضویت و یا خرید در سایت مدیر سرور را دارند باید تمامی بندهای قوانین را مطالعه کرده و آگاهانه نسبت به خرید و یا عضویت اقدام کنند و عدم توجه به این موارد در صورت بروز هرگونه مشکلی در آینده تماماً بر عهده کاربر می‌باشد.

بند ۱

خرید در سایت مدیر سرور الزاماً با ثبت‌نام انجام خواهد شد و به خریدهایی که به صورت کاربر میهمان انجام شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بند ۲

کاربران و بازدیدکنندگانی که قصد خرید محصولات را دارند باید در حین خرید اطلاعات شخصی که از آن‌ها خواسته می‌شود را تماماً صحیح وارد نمایند، بدیهی است در صورت احراز غلط بودن اطلاعات وارد شده مدیر سرور حق دارد تا محصول را لغو کرده و هیچ هزینه‌ای را عودت ندهد.

بند ۳

حفظ و نگه‌داری از اطلاعات کاربری مشتریان و کاربران عضو سایت شامل نام کاربری و پسورد بر عهده خود استفاده‌کنندگان از اکانت بوده و بروز هرگونه مشکلی مسئولیتی برای مدیر سرور نخواهد داشت.

بند ۴

مراحل خرید محصولات از وب‌سایت مدیر سرور شامل مراحل زیر می‌باشد

  • انتخاب محصول و کالای موردنظر که در سایت درج شده است
  • پرداخت مبلغ محصول به صورت کامل از طریق درگاه‌های آنلاین سایت توسط خریدار
  • ارسال اطلاعات واریز و سفارش به مدیر سرور
  • ارسال کالا توسط مدیر سرور از طریق پست و یا پیک در تهران

بند ۵

حق امتیاز کلیه کالاها و محصولات این سایت متعلق به مدیر سرور بوده و هرگونه کپی‌برداری و پخش و یا استفاده تجاری از آن‌ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

بند ۶

درج هرگونه نظر توهین‌آمیز به کاربران و یا کارمندان مدیر سرور و یا اهانت به مذهب و شئونات اسلامی ممنوع بوده و در صورت مشاهده اکانت کاربر مسدود و حق امتیاز آن لغو و در صورت داشتن محصول نزد مدیر سرور تمامی آنها لغو خواهند شد.

بند ۷

ذکر هرگونه مطلب سیاسی در این سایت اکیداً ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

بند ۸

ثبت سفارش و واریز آنلاین به معنای خرید محصول بوده و انصراف بعد از آن و عودت وجه امکان‌پذیر نخواهد بود، لذا تمامی خریداران ملزم به تصمیم‌گیری نهایی قبل خرید هستند.

بند ۹

بعد از خرید، مدیر سرور حق بررسی اطلاعات شخصی وارد شده در سایت را داشته و در صورت عدم تأیید اطلاعات وارده، لغو محصول خریداری شده بدون عودت وجه توسط مدیر سرور انجام خواهد شد.

بند ۱۰

بعد از واریز وجه و خرید محصول توسط مشتری ارسال محصول موردنظر از ۳ تا ۱۰ روز ممکن است زمان‌بر باشد و خریداران باید حتماً با پذیرش این بند اقدام به خرید نمایند.