حل مشکل bandwidth limit reached for this site در سی پنل

حل مشکل bandwidth limit reached for this site

یکی از مشکلات شایع وب مسترانی که از هاست اشتراکی با منابع محدود استفاده می‌کنند وجود محدودیت پهنای باند می‌باشد که برای آن‌ها دردسر بزرگی ایجاد می‌کند در این مقاله نحوه حل مشکل bandwidth limit reached for this site را خدمت شما آموزش می‌دهیم.

البته این را هم اضافه کنیم که راهکار افزایش محدودیت‌های ایجاد شده توسط هاستینگ بر روی هاست شما صرفا این مورد نبوده و در صورتی که سایت شما بازدیدکننده زیادی دارد شما باید هاستی با میزان پهنای باند بیشتری تهیه کنید.

 

تخمین میزان پهنای باند موردنیاز برای سایت

برای آنکه دچار محدودیت‌های پهنای باند نشود می‌توانید با یک محاسبه حدودی بر اساس ۳ پارامتر مشخص و قابل‌سنجش که در ادامه برای شما آن‌ها را بازگو خواهیم کرد میزان پهنای باند موردنیاز سایت خود را محاسبه کرده و بر اساس نیاز خود هاست متناسب را تهیه کنید.

  • میانگین حجم صفحات سایت شما به طور میانگین (پارامتر مشخص کننده:APS)
  • میانگین حدودی تعداد بازدیدکنندگان سایت در یک روز (پارامتر مشخص کننده:ANDV)
  • میانگین تعداد صفحات بازدید شده توسط هر بازدیدکننده (پارامتر مشخص کننده:ANPV)

حالا کافی است ۳ پارامتر بالا را ابتدا توسط ابزار گوگل آنالیتیکس و جی تی متریکس (برای حجم صفحه) برآورد کرده و سپس در تعداد روزهای ماه ضرب کنید.

میانگین پهنای باند موردنیاز = APS*ANDV*AVPV*30

همیشه سعی کنید با یک درصد خطای ۱۰ الی ۱۵ درصدی به طور حداقلی پهنای باند در نظر گرفته شده برای سایت را بیشتر از مقدار به دست آمده از فرمول بالا در نظر بگیرید.

 

دلیل بروز خطا bandwidth limit reached for this site

ارور bandwidth limit reached for this site زمانی بروز می‌کند که شما از یک هاست با پهنای باند محدود استفاده می‌کنید و سایت شما به دلیل داشتن کاربران زیاد و یا فایل‌های سنگین هنگام لود وب‌سایت و شاید هم قرار دادن فایل‌هایی برای دانلود در سایت خودتان باعث اتمام این محدود شده و به صورت اتوماتیک سایت شما بسته خواهد شد.

حل مشکل bandwidth limit reached for this site

 

روش حل مشکل bandwidth limit reached for this site

برای حل مشکل bandwidth limit reached for this site شما دو راه حل دارید، ابتدا با در نظر گرفتن این مورد که شما مدیر سرور وب‌سایت خودتان هستید و دسترسی کامل به پنل میزبانی خودتان دارید باید با بالاترین دسترسی به پنل خودتان لاگین کنید دسترسی یوزر root در سی پنل و یوزر Admin در دایرکت ادمین بالاترین دسترسی‌های موجود هستند.

 

افزایش پهنای باند در whm

بعد از لاگین به بخش مدیریت پنل باید از بخش Accounts Functions مقدار Limit Bandwith Usage را افزایش دهید و تغییرات را با زدن دکمه Change ذخیره کنید رفع مشکل bandwidth limit reached for this site برای هر وب‌سایتی به صورت دستی و با روش فوق قابل انجام هستش، شاید در مواردی هم نیاز باشد تا شما پلن میزبانی وب‌سایت خودتان را کلاً ارتقا بدید.

whm-حل مشکل bandwidth limit reached for this site

افزایش پهنای باند در دایرکت ادمین

بعد از نصب دایرکت ادمین برای تغییر محدودیت پهنای باند وب‌سایت باید ابتدا از بخش Admin وارد قسمت Reseller Level شوید و سپس با انتخاب گزینه Manage User Packages اقدام به حل مشکل bandwidth limit reached for this site کنید.

directadmin-حل مشکل bandwidth limit reached for this site

مورد دوم : در این روش فرض بر این است که شما یک کاربر معمولی هستید که فقط یک هاست برای سایت خودتان تهیه کردید و هیچ‌گونه دسترسی به پنل ادمین کنترل پنل وب‌سایت خودتان ندارید، خوب در این مورد شما هیچ کار خاصی جهت حل مشکل bandwidth limit reached for this site نمی‌توانید بکنید و فقط باید این مورد را از طریق سرویس‌دهنده خود رفع کنید.

در این موارد راهکاری که توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی ارائه می‌شود ارتقا هاست شما به پلن بالاتر هستش، برای این مورد هم ابتدا از طریق سرویس‌دهنده خودتان میزان پهنای باند موردنیاز خودتان را بررسی و ارزیابی کنید و پلنی را انتخاب کنید که جوابگوی نیاز شما باشد، به دلیل اینکه در مواقعی که سایت شما بر اثر این مشکل مسدود میشود ربات‌های گوگل نمی‌توانند سایت شما را بررسی کنند و قطعاً این مورد به وب‌سایت شما صدمه خواهد زد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۰

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link