تغییر لوگوی صفحه ورود به مدیریت وردپرس

change wordpress admin logo

تغییر لوگوی صفحه ورود به مدیریت وردپرسدر وردپرس به دو روش می‌توانید اقدام به تغییر لوگوی صفحه ورود به مدیریت وردپرس کنید که در این آموزش به هر دو مورد خواهیم پرداخت.

وردپرس یکی از منعطف‌ترین و قابل تغییرترین سیستم‌های مدیریت محتواست که با داشتن دانش برنامه‌نویسی می‌توانید به صورت ۱۰۰ درصد آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

 

تغییر لوگوی صفحه ورود به مدیریت وردپرس از طریق کد

در این روش به صورت دستی و بدون نیاز به هیچ پلاگینی فقط با اضافه کردن قطعه کدی درون فایل فانکشن قالب سایت می‌توانید لوگوی ورود به مدیریت وردپرس را تغییر دهید و شکل کاستوم تری به سایت خودتان بدهید.

برای این کار کافی است از طریق کنترل پنل هاست خود وارد دایرکتوری wp-content/themes/yourtheme/ شده و درون فایل functions.php قطعه کد زیر را قبل از تگ ؟>  قرار دهید.

<?php function custom_loginlogo() {
echo '<style type="text/css">
h1 a {background-image: url
('.get_bloginfo('template_directory').'/images/your_logo.png) !important; }
</style>';
}
add_action('login_head', 'custom_loginlogo');
 ?

حالا باید عکس خود را با نام your_logo.png درون دایرکتوری images آپلود کنید، در صورت عدم وجود دایرکتوری images یک پوشه با این اسم ایجاد کرده و درون آن فایل عکس خود را قرار دهید.

 

تغییر لوگو ورود به مدیریت وردپرس توسط پلاگین Custom Login Page

در وردپرس همیشه برای هر تغییری شما دو راه در پیش رو دارید نخست استفاده از دانش برنامه‌نویسی php برای تغییر هر بخش و دوم استفاده از پلاگینهای مرتبط با کار شما، در این روش شما اگر به دانش برنامه‌نویسی مسلط نیستید و یا قصد انجام کارها در سریع‌ترین زمان را دارید می‌توانید از این روش استفاده کنید.

برای نصب این پلاگین وارد بخش افزونه‌ها و سپس افزودن شده و درون باکس جستجو عبارت My WordPress Login Logo را تایپ کنید، پلاگین موردنظر برای شما نمایش داده می‌شود و جز پلاگینهای معروفی هستش که چندین هزار نصب موفق داشته است.

بعد از نصب و فعال‌سازی افزونه یک گزینه‌ای با نام LoginPress در پیشخوان و زیر مجموعه نمایش شما اضافه خواهد شد که تمامی تنظیمات این افزونه از این بخش قابل‌دسترسی است.

تغییر لوگو ورود به مدیریت وردپرس توسط پلاگین Custom Login Page

در این صفحه می‌توانید جهت تغییر لوگوی صفحه ورود به مدیریت وردپرس اندازه موردنظر، لینک عکس لوگو و همچنین توضیحاتی برای لوگو وارد کنید. این روش سریع‌تر خواهد بود ولی ۱۰۰% امن‌تر نیست چون به هر حال بر روی سایت شما یک پلاگین جدید با کلی فایل زیر مجموعه اضافه شده که سورس کدهای آن برای شما مشخص نیست.

برای افزایش امنیت وردپرس نیز می‌توانید از آموزش جامع آن که در وب‌سایت قرار دادیم استفاده کنید و اگر مورد مشکوکی رو مشاهده کردید بتوانید سایت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن امن کنید و دسترسی‌های مشکوک رو کشف و مسدود کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link