آموزش گوگل ادوردز از 0 تا 100 (از ساخت اکانت تا راه اندازی کمپین)

آموزش گوگل ادوردز از 0 تا 100 (از ساخت اکانت تا راه اندازی کمپین)

آموزش گوگل ادوردزتسلط به تکنیک‌ها و آموزش گوگل ادوردز به شما کمک خواهد کرد تا با کمترین میزان بودجه بتوانید بهترین خروجی را از تبلیغات در گوگل به دست آورید.

با گوگل ادوردز می‌توانید سود کسب‌وکار خود را تا چندین برابر بیشتر کنید و به‌محض شروع تبلیغ در گوگل درآمدزایی سایت شما شروع خواهد شد و اگر طعم کسب درامد از آن را چشیده باشید قطعاً دیگر نمی‌توانید از این سیستم دل بکنید و مطمئناً بودجه بیشتری برای آن در نظر خواهید گرفت.

گوگل ادوردز چیست

گوگل ادوردز سیستم درآمدزایی گوگل و منبع اصلی درامد گوگل محسوب می‌شود. روشی کاملاً آزموده شده و حرفه‌ای برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند بدون سئو در صفحه اول و حتی لینک اول گوگل قرار گیرند و سود خود را افزایش دهند.

وب‌سایت‌هایی که با پرداخت هزینه و تبلیغ در گوگل ادوردز به صفحه اول گوگل رسیده‌اند معمولا با یک حرف AD که در ابتدای آدرس URL آن‌ها وجود دارد به راحتی قابل شناسایی هستند.

آموزش گوگل ادوردز - گوگل ادوردز چیست

عده‌ای فکر می‌کنند گوگل ادوردز رایگان است و نباید برای آن هزینه‌ای پرداخت که البته این تفکر کاملاً اشتباه است همان‌طور که از اسم آن مشخص است گوگل ادوردز یا سیستم تبلیغاتی گوگل روشی مزایده محور است که هرکس قیمت بالاتری پیشنهاد کند گوگل آن را در جایگاه‌های بهتری نسبت به رقبا قرار خواهد داد.

 

عوامل تاثیرگذار در نرخ هر کلیک

البته درست است که هزینه تعریف شده برای هر کلیک معیار اصلی برنده شدن در مزایده است ولی تمامی فاکتور گوگل برای انتخاب سایت مناسب فقط بودجه نیست مرتبط بودن کلمات کلیدی و تبلیغات در نظر گرفته شده با وب‌سایت شما، صفحات فرود استاندارد، سرعت مناسب سایت نیز عواملی تأثیرگذار دیگری هستند که گوگل به آن‌ها توجه زیادی خواهد داشت.

 

آموزش گوگل ادوردز برای چه کسانی مفید است؟

اگر یک وب‌سایت دارید که در آن محصول یا خدماتی را می‌فروشید، اگر می‌خواهید برای سایت خود ترافیک هدفمند ایجاد کنید و یا کمپین‌های تبلیغاتی فوق‌العاده تأثیرگذار داشته باشید تبلیغات در گوگل و انحصاراً گوگل ادوردز یکی از بهترین روش‌هایی است که در تبلیغات اینترنتی وجود دارد.

Google Adwords تنها روش تبلیغ در گوگل نیست ولی مهم‌ترین و پربازده‌ترین روشی است که کاربران بسیار زیادی در دنیا از آن استفاده می‌کنند و ماهانه چندین میلیون و شاید میلیارد دلار صرف این سیستم می‌شود.

 

تبلیغ گوگل ادوردز در کجاها نمایش داده می‌شود

برحسب فاکتورهایی که در بالا اشاره کردیم گوگل تصمیم می‌گیرد سایت شما را در چه جایگاهی قرار دهد. مهم‌ترین صفحه برای نمایش تبلیغات شما در گوگل قطعاً صفحه اول آن است. کاربرانی که در صفحه اول با تبلیغ شما روبرو شوند احتمال بسیار بیشتری دارد تا بر روی لینک کلیک کرده و وارد سایت شما شوند.

البته گوگل در صفحات دوم و حتی سوم ممکن است تبلیغ شما را نشان دهد که این مورد قطعاً با صرف بودجه‌ی کمتری امکان‌پذیر است و برای سایت‌هایی که استراتژی آن‌ها کسب صرفاً ورودی بیشتر و یا جذب کاربر بدون خرید اولیه است می‌تواند بهتر باشد ولی خوب سایت‌هایی که محصول مشخصی برای ارائه دارند تمایل دارند تا با صرف مبالغ بیشتر در صفحه اول گوگل حضور داشته باشند.

در صفحه اول گوگل در دو بخش تبلیغات ادودرز قرار می‌گیرند در ابتدای صفحه و در انتهای صفحه و میانه صفحه نیز نمایش نتایج طبیعی وب‌سایت‌ها که با آموزش سئو و صرف زمان و انرژی به این جایگاه رسیده‌اند قرار خواهد گرفت.

جایگاه نمایش آگهی در آموزش گوگل ادز

 

چطور متوجه شویم چه سایت‌هایی در گوگل تبلیغ کرده‌اند؟

اگر توجه کرده باشید در گوگل به ازای جستجوی بعضی از کلمات کلیدی پررقابت مثل طراحی سایت، خرید هاست و یا حتی آموزش سئو وردپرس نتایجی نمایش داده می‌شوند که در جلوی لینک آن‌ها کلمه Ad به معنی Adwords قرارگرفته است.

این لینک‌ها تماماً با پرداخت هزینه و با صرف آموزش گوگل ادوردز توسط مدیران سایت‌ها و یا آژانس‌های تبلیغاتی در این جایگاه‌ها قرارگرفته‌اند.

 

تا چه زمانی تبلیغات ما در گوگل باقی می‌ماند؟

تا زمانی که بودجه تبلیغاتی شما در گوگل به اتمام نرسیده باشد شما در گوگل و صفحه اول باقی خواهید ماند، مانند وب سایتی که با سئو به صفحه اول رسیده است ولی با این تفاوت که به محض اتمام بودجه به یک‌باره سایت شما از نمایش نتایج صفحه اول گوگل ناپدید خواهد شد.

اگر برای تبلیغات خود بودجه مناسبی در نظر بگیرید می‌توانید با راهکارهایی که در آموزش گوگل ادوردز به شما خواهیم گفت برای مدت بیشتری در دید مخاطبین و مشتریان خود باشید و بتوانید کلیک‌های بیشتری دریافت کنید.

 

بازده تبلیغات گوگل در چه حد است

جواب این سؤال کمی نیاز به بررسی بیشتر دارد اگر شما با دانش و تجربه تبلیغ در گوگل به خوبی آشنا باشید و بتوانید بر اساس اصولی که در همین آموزش گوگل ادوردز به شما می‌گوییم تبلیغ نویسی کنید شانس بسیار زیادی دارید علاوه بر اینکه قیمت هر کلیک یا CPC را کاهش دهید بتوانید ROI یا میزان برگشت سرمایه خود را نیز افزایش دهید.

شما باید با در نظر گرفتن میزان سود خودتان از هر محصول، قیمت هر کلیک را تعیین کنید اگر کار شما طراحی سایت است و سود هر پروژه شما به طور مثال ۴۰۰ هزار تومان است خوب دست شما برای تعین هر کلیک باز خواهد بود شما با در نظر گرفتن نرخ تبدیل به‌طور مثال ۱% می‌توانید دقیقاً محاسبه کنید که هر کلیک ممکن است برای شما چقدر هزینه داشته باشد.

تبلیغات گوگل ادوردز برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم امکان پذبر نیست ولی این به معنی نیست که شما نمی‌توانید از این سیستم قدرتمند درامد زا استفاده کنید.

یکی از مطمئن ترین روشها انجام تبلیغات ادوردز توسط شرکت های معتبر تبلیغاتی مانند مدیر سرور است که چندین سال تجربه اجرایی و همکاری با گوگل را دارا هستند.

 

ساختار پیاده‌سازی کمپین در گوگل ادوردز

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی شما باید ابتدا محصول موردنظر خود که بازدهی مناسبی دارد را انتخاب کنید، سپس با ابزار keyword planner گوگل که در همین جلسه به آن به‌طور کامل خواهیم پرداخت کلمات کلیدی مرتبط و پربازدید را پیدا کنید.

حالا باید با ایجاد یک کمپین و انتخاب اسمی مرتبط برای آن برای کلمات کلیدی خود دسته‌بندی به نام Add Group تعیین کنید. در داخل هر Add Group شما باید کلمات کلیدی قرار دهید که یک یا دو بخش آن‌ها باهم یکسان باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را از کمپین‌هاِی خود بگیرید.

به طور مثال اگر می‌خواهید کمپین طراحی سایت را اجرا کنید می‌توانید برای یک Add group طراحی سایت، طراحی سایت ارزان، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی را قرار دهید و به همین شکل Add group های دیگری برای دسته‌های دیگر بسازید.

در داخل هر Add group شما می‌توانید چندین متن تبلیغاتی بسازید که به صورت A/B تست توسط گوگل به نمایش درآیند و شما بتوانید بهترین تبلیغ که بیشترین میزان تبدیل را داشته است انتخاب نمایید.

 

ساختار حساب کاربری در گوگل ادز

اگر توضیحات این بخش را به‌طور کامل درک کنید نحوه کار کردن و درک اکانت گوگل ادوردز برای شما بسیار راحت خواهد بود و بدون هیچ‌گونه نگرانی و سردرگمی از پیچیدگی بخش‌های آن می‌توانید یک کمپین موفق را در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید.

در بالاترین سطح تبلیغات گوگل همان‌طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید اکانت یا حساب کاربری ما قرار دارد که بعد از ساخت و یا تهیه آن در اختیار شماست.

ساختار حساب کاربری در گوگل ادز

در لول بعدی بخش‌های مجزایی به عنوان campaign در اختیار ما هستند که می‌توانیم گروه و تبلیغات را در آن‌ها دسته‌بندی و مرتب‌سازی کنیم هر کمپین خود می‌تواند شامل چندین گروه و تبلیغ مجزا باشد. به‌طور مثال کمپینی برای فروش لباس زمستانه راه‌اندازی می‌کنید و در این کمپین در گروه‌های مختلف لباس زمستانه مردانه و لباس زمستانه زنانه وجود دارد و هر کدام ممکن است شامل محصولات متفاوتی باشند که همان تبلیغات ما در این سلسه مراتب هستند.

این ساختار سلسه مراتبی از ایجاد بهم ریختگی و مدیریت سخت تبلیغات در ابعاد بزرگ جلوگیری می‌کند. به‌طور مثال در تبلیغات فروشگاه اینترنتی این مراتب به شدت کاربردی و مهم هستند چون حجم محصولات و تبلیغات به شدت بالاست.

 

نحوه ساخت اکانت گوگل ادوردز

متأسفانه استفاده مستقیم از گوگل ادوردز برای کاربران ایرانی ممنوع و به دلیل تحریم دسترسی به این ابزار با آی پی ایران مقدور نیست.

این بدان معنی نیست که شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید. برای ساخت اکانت گوگل ادوردز شما دو راه پیش رو دارید یا باید از آژانس‌هایی استفاده کنید که این خدمات را به شما ارائه می‌دهند و یا باید یک آشنا در خارج از ایران داشته باشید.

ساخت اکانت در گوگل کار راحتی است کافیه شما با یک آی پی خارجی که ترجیحاً هم در ارتباطات بعدی ثابت باشد به اکانت جیمیل خودتان لاگین کنید و بعد با رفتن با آدرس زیر می‌توانید اکانت را فعال نمایید.

https://ads.google.com

مهم‌ترین قسمتی که اغلب ایرانی‌ها در آنجا به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانند کمپین‌های خود را اجرا کنند بخش تائید حساب و واریزی‌ها به گوگل است.

برای واریز وجه شما باید دارای کارت‌های بانکی از نوع ویزا کارت و یا مستر کارت فیزیکی باشید که اغلب در تهیه این کارت‌های مشکلات زیادی برای ایرانیان داخل کشور وجود دارد و بارها از کاربران خود شنیده‌ایم که اکانت آن‌ها تائید نشده و حتی وجه واریزی آن‌ها توسط گوگل بلوکه شده و هرگز باز پس داده نشده است.

پس بهترین گزینه داشتن یک آشنا در خارج از کشور است که توسط حساب بانکی آن شخص این کار صورت گیرد تا در صورت نیاز به تائید گوگل آن فرد بتواند پاسخگو باشد ولی باز با این شرایط بسیاری از افراد در خارج از کشور آشنایی نداشته و یا امکان همکاری با آن شخص را ندارند.

اینجاست که دیگه باید یک آژانس معتبر پیدا کنید تا آن‌ها برای شما تبلیغات را خودشان انجام داده و یا برای شما یک اکانت تائید شده بسازند و شما بدون مشکل بتوانید از آن استفاده کنید.

مدیر سرور با داشتن چند سال تجربه کار با گوگل ادوردز و اکانت تایید شده می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال تبلیغات ادوردز هستند اکانت رسمی تائید شده بسازد و یا تبلیغات شما را مدیریت شده انجام دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره روبرو تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۳۷۸۱۹۴۹

ما فرض را بر این می‌گیریم که شما اکانت گوگل ادوردز خودتان را ساختید و یا آن را خریداری کردید حالا می‌توانید با لاگین به بخش ادوردز اولین کمپین خود را اجرا نمایید.

نحوه ساخت اکانت گوگل ادز در آموزش گوگل ادوردز

روش ساخت کمپین در گوگل ادز

برای ساخت کمپین کافی است از سمت سایت بر روی campaigns کلیک کنید تا وارد این بخش شوید.

ایجاد کمپین در گوگل ادوردز

در این قسمت با کلیک بر روی آیکون + می‌توانید کمپین خود را بسازید. کافی است بر روی New campaign کلیک کنید

ایجاد کمپین گوگل ادوردز

در مرحله بعد شما باید نوع کمپین گوگل ادوردز خودتان را مشخص کنید. اگر هدف شما فروش محصول باشد باید گزینه Sales را انتخاب نمایید معمولاً اکثر کسانی که از ادوردز استفاده می‌کنند گزینه Website traffic را انتخاب می کنند.

انواع کمپین

با کلیک روی Website traffic برای شما یک تب جدید باز خواهد شد که از شما نوع تبلیغات را سؤال خواهد کرد که در این بخش ما باید نوع Search را انتخاب کنیم تا بتوانیم ترافیک‌هایی که توسط جستجو در گوگل انجام می‌شوند را به سایت خودمان هدایت کنیم.

سرچ کمپین

در بخش بعدی باید آدرس سایت خود را وارد نمایید و سپس بر روی CONTINUE کلیک کنید.

 

تنظیمات بخش کمپین گوگل ادوردز

در این مرحله باید تنظیمات مربوط به کمپین را انجام دهیم. این بخش فوق‌العاده مهم است که تنظیمات را به دقت و درستی انجام دهید. اگر اشتباهی در این بخش مخصوصاً در قسمت بودجه رخ دهد می‌تواند کل سرمایه تبلیغاتی شما را در یک روز به هدر دهد.

قسمت اول Campaign name هستش که باید یک اسم متناسب برای کمپین خودتان قرار دهید و کاملاً اختیاری است که اسم آنچه باشد.

انتخاب نام کمپین

در بخش Network شما می‌توانید تبلیغ خود را در شبکه‌هایی که با گوگل نیز همکاری دارند قرار دهید. وب‌سایت‌هایی که مرتبط با حوزه کاری شما باشند می‌توانند تبلیغات شما را درون سایتشان قرار دهند.

search network

ما از این قابلیت معمولاً برای سایت‌هایی که بودجه کمی دارند استفاده نمی‌کنیم.

قسمت مهم بعدی Targeting and audiences هستش که شما دقیقاً می‌توانید کاربران هدف خود را مشخص کنید. متأسفانه به دلیل تحریم کشور ایران در لیست انتخاب location قرار ندارد و باید در این بخش کشور را در حالت All countries and territories قرار دهید.

target country

در قسمت بعدی نیز می‌توانید زبان کاربران هدف را انتخاب کنید All languages می‌تواند گزینه مناسبی برای تارگت کردن کاربران باشد. در این بخش قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی وجود دارد پس می‌توانید زبان را در صورت لزوم روی Persian بزارید.

target language

بخش بسیار مهم بعدی Budget and bidding هستش در این قسمت شما می‌توانید بودجه روزانه برای هر کمپین را تعریف کنید تا بیش از مقدار موردنظر شما برای آن کمپین هزینه نشود.

budget limit

در بخش Bidding نیز توصیه می‌شود حالت Select your bid strategy را روی Manual CPC قرار دهید و Maximum CPC bid limit را نیز بر اساس ارزش هر کلیک تعریف کنید.

bidding

قسمت‌های مهم کمپین همین‌هایی بود که خدمت شما گفتیم و مابقی موارد جز تنظیمات فرعی هستند که برای شروع به آن‌ها نیازی نخواهید داشت.

بعد از انجام تنظیمات روی گزینه SAVE AND CONTINUE کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

 

تنظیمات Ad group برای کمپین

طبق ساختار درختی که در ابتدای آموزش گوگل ادوردز به آن اشاره کردیم بعد از تعریف کمپین باید Add group هر کمپین را نیز مشخص کنید.

در بخش Ad group name شما باید یک نام مجزا برای هر دسته از تبلیغات ادوردز خود تعریف کنید.

در باکس زیرین شما می‌توانید کلمات کلیدی که مرتبط با حوزه کاری شما هستند را در این بخش به ۳ حالت Broad match، Phrase match، Exact match وارد نمایید.

keywords ads

که بهترین حالت استفاده از روش Exact match بوده که صرفه‌جویی زیادی برای شما خواهد داشت.

بعد از تکمیل این بخش روی SAVE AND CONTINUE کلیک کنید تا به مرحله آخر یعنی نوشتن متن تبلیغ خود بروید. در این بخش برای هر کمپین شما می‌توانید چند تبلیغ بنویسید تا گوگل به صورت A/B تست آن‌ها را نمایش دهد.

در بخش New text ad شما باید متن تبلیغاتی خود را وارد کنید. کادر Final URL را با آدرس صفحه Landing page خود کامل کنید.

کادر Headline1 و Headline2 را نیز با توجه به متن تبلیغاتی تکمیل کنید. سعی کنید این بخش را آنقدر جذاب بنویسید که بتوانید کاربران بیشتری را متقاعد کنید که روی لینک شما کلیک کنند.

در بخش Display path هم می‌توانید یک آدرس قراردادی وارد کنید. این آدرس یک نوشته فقط نمایشی است که باعث افزایش CTR لینک شما شده و به هیچ عنوان تأثیر در آدرس لندینگ شما نخواهد داشت.

 

کلمات کلیدی کمپین خود را حرفه‌ای و اصولی انتخاب کنید

در کمپین‌های گوگل ادوردز انتخاب کلمه کلیدی درست نقش بسیار زیادی در موفقیت شما اجرا می‌کنند. اگر این کلمات به درستی انتخاب نشوند به راحتی می‌توانند علاوه بر شکست کمپین شما هزینه‌های زیادی را روی دست شما بگذارند.

به‌طور مثال اگر شما بخواهید فروش یک برند یا مدل خاصی از مانتو زنانه را توسط تبلیغات ادوردز پر فروش کنید و کلمه‌ی کلیدی شما مانتو زنانه و تطابق آن از نوع Broad Match باشد مطمئن باشید شما در این کمپین شکست خواهید خورد چون در جستجوی کلمات بی‌ربط هم به کاربران نمایش داده خواهید شد و در نهایت فروشی حاصل نشده و کمپین شکست می‌خورد.

انتخاب نوع نمایش کلمه کلیدی بسیار حائز اهمیت است شما به ۳ صورت می‌توانید کلمه کلیدی خود را در نمایش تبلیغات محدود کنید.

نمایش گسترده (Broad Match): در این نوع از نمایش کلمه که اتفاقاً بیشترین نمایش را هم برای تبلیغات شما رقم خواهد زد و اغلب تازه‌کارها دقیقاً گوگل همین مورد را می‌خورند استفاده از حالت نمایش گسترده یا Broad Match می‌باشد. در این حالت هر شکلی از کلمه کلیدی انتخابی شما که توسط مخاطبان جستجو شود در قالب تبلیغات کمپین شما به آن‌ها نمایش داده خواهد شد. (مثال زمانی که کلمه کلیدی شما «مانتو زنانه» باشد در این حالت با جستجوی «مانتو تابستانه زنانه» و همچنین «خرید مانتو ارزان تابستانه») تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد و این مورد درست است که ترافیک زیادی برای شما ایجاد می‌کند ولی انتخاب آن بسیار خطرناک است مگر در موارد بسیار خاص

نمایش عبارتی (Phrase Match): با انتخاب حالت نمایش Phrase Match فقط زمانی تبلیغ شما به کاربران نمایش داده می‌شود که عیناً کلمه کلیدی انتخاب در جستجوی کاربران آمده و در ابتدا و یا انتهای کلمه نیز مجاز به استفاده از کلمات دیگر هستند ولی در بین کلمه کلیدی انتخاب این امکان وجود نداشته و تبلیغ نمایش داده نخواهد شد. به‌طور مثال زمانی که نوع نمایش کلمه کلیدی “مانتو زنانه” را Phrase Match انتخاب کنید اگر فردی کلمه مانتو زنانه بلند را جستجو کند تبلیغ شما به آن نمایش داده می‌شود ولی اگر کلمه کلیدی مانتو کوتاه زنانه جستجو شود دیگر تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد.

برای انتخاب حالت نمایش عبارتی کافی است در پروسه تعیین کلمه کلیدی که در ادامه به شما نشان خواهیم داد کلمه کلیدی موردنظر را داخل Double quote بدین فرم “مانتو زنانه” قرار دهید.

نمایش دقیق (Exact Match): انتخاب نمایش Exact زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید نمایش تبلیغتان را کاملاً محدود کرده و فقط زمانی تبلیغ نمایش داده شود که عیناً کلمه کلیدی موردنظر شما جستجو شود و هیچ عبارت اضافی که با آن همراه باشد حق نمایش نگیرد.

به‌طور مثال زمانی که کلمه کلیدی را به شکل ]مانتو زنانه[ به کار ببرید از حالت نمایشی Exact Match استفاده کرده‌اید و فقط زمانی که کلمه مانتو زنانه عیناً جستجو شود تبلیغ شما به کاربر نمایش داده خواهد شد. این حالت کامل هدفمند و تارگت شده است و بسیار در صرف هزینه‌های تبلیغاتی شما صرفه‌جویی ایجاد می‌کند ولی باید بدانید اگر کلمه کلیدی شما جستجوی زیادی در ماه نداشته باشد احتمالاً فروش و یا بازخورد مناسبی برایتان اتفاق نیفتد.

create ads

در بخش Description هم از عنوان آن پیداست می‌توانید توضیحات اضافی برای تبلیغ خود بنویسید. توجه کنید تمامی متن‌هایی که شما می‌نویسید رابطه مستقیمی با CTR و کاهش هزینه تبلیغاتی شما خواهند داشت.

در انتها نیز کافی است تا بر روی SAVE AND CONTINUE کلیک کنید تا کمپین شما به طور کامل ساخته شود. امیدوارم تا اینجای آموزش گوگل ادوردز با ما همراه بوده باشید و نهایت استفاده را از این آموزش داشته باشید. لطفا همین حالا کمپین خود را اجرا کنید و از تاثیر بی‌نظیر آن لذت ببرید.

 

دانلود فایل pdf آموزش گوگل ادوردز

دانلود PDF

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۴.۷ / ۵. تعداد آرا: ۶۰

اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نهالستان

سلام .دامنه سایت منirاست ایا میشه تبلیغ کرد منظورم اینه دامنه irتو تحریم تاثیر داره

علی

مطلب بسیار خوب و تکمیلی بود. موفق باشین

چهارراه آنلاین

ممنون از سایت خوبتون. بسیار عالی

shayan

سایت خوب و پر محتوایی دارید

آرش

ممنون از مطالب مفیدتون

مسیحا

سلام و خدا قوت . ممنون از اطلاعات فوق العاده ای که در اختیارمون میگذارید واقعا سپاسگذارم . چند تا سوال داشتم اول اینکه ما برای اینکه بتونیم حساب گوگل ادز باز کنیم باید از vpn استفاده کنیم؟ و دوم اینکه من سعی کردم حساب باز کنم ظاهر سایت و امکاناتش کمی تغییر کرده مثلا کشوری که میخوایم پول رو از اون طریق واریز کنیم رو در آخر میپرسه و من کشور ترکیه رو انتخاب کردم و در قسمت timezone فقط ترکیه رو آورد اصلا تهران یا شهرهای دیگه رو نیاورد باید چیکار کنم؟ و اینکه کلا تو این مرحله سایت پیغام خطا میده و ادامه نمیده .ممنون میشم کمکم کنید وسط یک پروژه هستم که نیاز به کمکتون دارم . سپاس بیکران

محمود شجری

خیلی عالی بود ممنون بابت زحمات

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link