هاست وارز چیست؟ 3 کشور ارائه دهنده هاست‌های وارز کدامند؟

warez web host

هاست وارز چیست و خرید هاست وارز به چه نوع وب‌سایت‌هایی توصیه می‌شود؟ حتماً شما هم با سایت‌های بزرگ دانلود نرم‌افزار آشنایی دارید. وب‌سایت‌هایی که نرم‌افزارهای روز دنیا را به صورت کرک شده درون سایتشان برای دانلود رایگان قرار می‌دهند.

این دسته از وب‌سایت‌ها به دلیل فعالیت‌های نقیض کپی‌رایت مجبور هستند هاست وب‌سایت خودشان را از دیتاسنترهایی تهیه کنند که قوانین کپی‌رایت را نادیده گرفته و کاری به فعالیت‌های آنان ندارند.

سایت‌هایی که از اسکریپت‌های نال شده نیز استفاده می‌کنند در معرض دریافت اخطار کپی‌رایت قرار دارند. تنها راه فعالیت این‌گونه سایت‌ها استفاده از هاست وارز می‌باشد که خطر مسدودی هاست آنان را به صفر می‌رساند.

در اغلب کشورهای اروپایی و آمریکایی قوانین سرسختانه‌ای برای کسانی که حقوق دیگران را نادیده گرفته و اقدام به انتشار بازی‌ها، نرم‌افزارها، آهنگ‌های کمپانی‌ها و اشخاصی می‌کنند که هیچ رضایتی در قبال کار آنان ندارند وضع‌شده است.

به محض احراز جرم این افراد علاوه بر برخورد قضایی با آنان با درخواست صاحب اثر به دیتاسنتر مربوطه هاست این سایت‌ها مسدود خواهد شد.

 

هاست وارز چیست؟

اصطلاح warez برای اولین بار توسط هکرها و کرکرهای روسی مطرح شد که شامل دامنه‌ای از فعالیت‌های غیرقانونی برای انتشار رایگان نرم‌افزارهای کمپانی‌های معروف شد.

در حال حاضر در کشور خودمان نیز وب‌سایت‌های بسیار زیادی هستند که با نقض این قوانین کماکان به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند.

هاست وارز چیست؟

دسته‌ای زیادی از انجمن‌های فارسی زبان از اسکریپت معروف ویبولتین استفاده می‌کنند که توسط کرکرها نال شده و به طور رایگان استفاده می‌شوند. این وب‌سایت‌ها با مشکل میزبانی مواجه هستند و باید از هاستینگ‌هایی خدمات دریافت کنند که اصطلاحاً هاست وارز ارائه می‌دهند.

 

کدام کشورها هاست وارز ارائه می‌کنند؟

دیتاسنترهای ایرانی، روسی، چینی و بعضی از دیتاسنترهای هلندی نیز جز ارائه دهنده‌های خدمات هاست و سرورهای warez هستند و روی این بحث حساسیتی ندارند البته این تا زمانی است که شکایتی به صورت مستقیم علیه مشتریان آن‌ها انجام نگیرد.

هزینه هاست وارز به نسبت هاست معمولی بالاتر بوده ولی مشکل مسدود شدن هاست در صورت شکایت صاحبان اثر وجود نخواهد داشت.

برای تهیه هاست وارز با قیمت مناسب می‌توانید از شرکت‌هایی که در مقاله ۱۰ هاستینگ برتر ایرانی معرفی کردیم استفاده کنید و بهترین شرکت را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

 

سرور وارز چیست؟

همانند هاست وارز سرورهای وارز نیز به منظور دور زدن بحث کپی‌رایت استفاده می‌شوند. معمولاً سرورها در جهت میزبانی از فایل‌ها و نرم افزارهای قفل شکسته و کرک شده استفاده می‌شوند که برای نصب و یا حتی در جهت ایجاد سرورهای دانلود کاربرد دارند.

در بسیاری از مواقع نیز خریداران سرورهای مجازی به دنبال فعالیت‌های بسیار خاص از جمله اسکن شبکه و یا فعالیت‌های مشکوکی هستند که از نظر دیتاسنترها به هیچ عنوان قابل‌قبول نیستند در این شرایط به محض اطلاع از این مورد دیتاسنتر به مدیر و صاحب آن سرور که در این مثال هاستینگ مربوطه می‌باشد نامه الکترونیکی همراه با ضمیمه مستندات ارسال کرده و ۲۴ ساعت فرصت می‌دهد تا سرور مربوطه مسدود شده و رسیدگی‌های لازمه صورت گیرد در غیر این صورت سرور موردنظر به طور کل غیرفعال خواهد شد.

سرورهای وارز حتی در این موارد که استفاده از آن‌ها در غیرقانونی‌ترین حالت ممکن است نیز بدون مشکل و خطر مسدودی عمل می‌کند.

هزینه اجاره این سرورها به مراتب نسبت به نمونه‌های معمولی و دارای حق کپی‌رایت گران‌تر بوده و برای کسانی توجیه اقتصادی دارند که به واسطه آن‌ها نقش مستقیمی در درآمدزایی استفاده‌کنندگان دارند. نمونه بارز استفاده‌کنندگان از این سرورها سایت‌های دانلود برنامه هستند که در آن‌ها برنامه‌های کرک شده برای دانلود قرار دارند.

خوب امیدوارم که حالا دقیقا بدانید هاست وارز چیست و چه وب‌سایت‌هایی باید از آن استفاده نمایند. چنانچه این مطلب برای شما مفید بود نظر خود را برای ما ارسال بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴۸

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link