نوفالو کردن لینک های خروجی وردپرس

do nofollow links on wordpress

نوفالو کردن لینک های خروجی وردپرسیکی از عوامل تأثیرگذار در سئو سایت نوفالو کردن لینک های خروجی وردپرس است، نوفالو کردن باعث جلوگیری از کاهش اعتبار سایت مبدأ و افزایش اتوریتی دامنه می‌شود.

نوفالو کردن به معنی لینک دادن به یک سایت با خاصیت rel=nofollow است، در این روش ربات‌های گوگل با رسیدن به لینک درون متن به سایت هدف نرفته و ارزش سایت شما را کاهش نمی‌دهند.

وجود لینک نوفالو در وب‌سایت ضروری است، یکی از اشتباهات رایج مدیران سایت‌ها گرفتن لینک‌های فالو زیاد و عدم لینک دادن به سایت‌های دیگر است، گوگل با الگوریتم‌های پیچیده خود به طور حتم متوجه این نوع تقلب شده و سایت شما را پنالتی می‌کند.

پس شما باید علاوه بر لینک سازی از سایت‌های مهم با اعتبار بالا برای سایت خودتان، در مطالب سایت خود به سایت‌های با ارزش لینک nofollow بدهید تا همه چیز طبیعی جلوه کند.

در آموزش سئو وردپرس به تمامی ابعاد سئو به صورت حرفه‌ای پرداختیم که می‌توانید از آن جهت بهبود مطالب سایت خود استفاده کنید.

 

نحوه نوفالو کردن لینک های خروجی وردپرس

به دو صورت می‌توان لینک‌های موجود درون سایت وردپرسی را nofollow کرد، روش اول استفاده از کد html به شکل زیر که در این حالت می‌توانید کنترل follow و nofollow بودن لینک‌ها را بررسی کنید.

<a href="https://www.modireserver.com" rel="nofollow">آموزش سئو</a>

روش دوم استفاده از پلاگین های وردپرس هستش، در مواقعی که بر روی سایت لینک‌های خروجی زیادی وجود داشته باشد و یا قصد ایجاد لینک‌های زیادی را دارید، استفاده از روش دستی زیاد عاقلانه نخواهد بود، قطعاً گزینه سریع‌تر و راحت‌تر منطقی‌تر است.

برای این مورد کافی است از بخش پلاگین و افزودن به دنبال پلاگین Title and Nofollow For Links بگردید و آن را نصب و فعال کنید.

با فعال شدن پلاگین گزینه‌ای به نام Add rel=”nofollow” to link به بخش افزودن لینک ویرایشگر وردپرس اضافه خواهد شد که هرگاه شما بخواهید به سایت دیگری لینک بدهید می‌توانید تیک این گزینه را زده و لینک را نوفالو کنید.

nofollow-نوفالو کردن لینک های خروجی وردپرس

به همین سادگی می‌توانید لینک‌های خروجی سایت را nofollow کرده و از کاهش اعتبار سایت خود جلوگیری کنید، اگر از قبل لینک‌هایی بر روی سایت خود ایجاد کرده‌اید و می‌خواهید به صورت bulk اقدام به نوفالو کردن لینک های خروجی وردپرس کنید باید از روش دیگری استفاده کنید که در آموزش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link