نصب تولبار الکسا در گوگل کروم و تحلیل قدرت رقبا

installing alexatoolbar in chrome

نصب تولبار الکسا در گوگل کروماگر وب مستر هستید حتماً از مزایای نصب تولبار الکسا در گوگل کروم باخبر هستید، اگر هم کاربری هستید که به تازگی با نام الکسا برخوردید باید بدانید که این تولبار علاوه بر این که رتبه وب‌سایت‌ها را به شما نمایش می‌دهد تأثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه وب‌سایت شما دارد.

فقط کافی است تا کاربران وب سایتتان را ترغیب به استفاده از آن کنید و بخواهید که به وب‌سایت شما سر بزنند تا نتیجه آن را ببینید و شگفت زده شوید.

تولبار الکسا شاید خط مقدم شروع آموزش سئو محسوب شود. ما قبل از اینکه سئو سایت را شروع کنیم باید اطلاعات کافی از قدرت رقبا داشته باشیم تا بتوانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق آن‌ها را شکست دهیم و قطعاً این ابزار کمک بسیار خوبی برای متخصصین سئو محسوب می‌شود.

 

روش نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

مرحله اول : برای نصب تولبار الکسا باید توسط مرورگر کروم از طریق لینک زیر وارد وب‌سایت الکسا شده و بر روی دکمه Install Alexa Browser Extension کلیک نمایید.

http://www.alexa.com/toolbar

alexa toolbar-نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

مرحله دوم : در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود برای اضافه شدن تولبار الکسا روی دکمه‌ی ADD TO CHROME کلیک نمایید.

add to chrome-نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

مرحله سوم : بعد از کلیک بر روی ADD TO CHROME یک پنجره پاپ آپ برای شما باز می‌شود که باید روی عبارت Add extension کلیک کنید تا تولبار الکسا به Extension های گوگل کروم شما اضافه گردد.

add extension to google chrome-نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

مرحله چهارم : در این مرحله با توجه به سرعت اینترنت شما زمان دانلود extension متفاوت خواهد بود، سپس بعد از دانلود به صورت اتوماتیک نصب انجام خواهد شد.

download alexa toolbar-نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

مرحله پنجم : در مرحله بعد یک پنجره جدید برای شما باز خواهد شد که یک پیشنهادی از extension های مرتبط ارائه خواهد داد که در صورت تمایل می‌توانید جهت نصب آن‌ها هم اقدام کنید و یا آن را ببندید.

related extension-نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

مرحله آخر : در مرحله نهایی شما باید بر روی آیکون الکسا بر روی مرورگر کروم خود کلیک کنید و در پنجره جدید باز شده برای شما، گزینه Accept and Enable را جهت اتمام عملیات نصب تولبار الکسا در گوگل کروم کلیک کنید

accept and enable-نصب تولبار الکسا برای گوگل کروم.

ااگر از جمله کاربرانی هستید که به دلیل addon فایرفاکس به آن کاملاً وابسته هستید و با گوگل کروم غریبه هستید باید بدانید در مقاله قبلی به آموزش نصب تولبار الکسا روی فایرفاکس پرداختیم که می‌توانید از آن استفاده کنید.

میدوارم با نصب تولبار الکسا در گوگل کروم از این لحظه به بعد بتوانید از مزایای فوق‌العاده آن استفاده کنید و به عنوان یک وب مستر حرفه‌ای وظیفه مانیتورینگ سایت خودتان و رقبایتان را به خوبی انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link