بزرگترین لیست بک لینک رایگان ویژه [ +آپدیت 2022 ]

بزرگترین لیست بک لینک رایگان

فهرست مقاله

آیا از تاثیر بک لینک رایگان بر سئو سایت با خبر هستید؟ آیا می‌دانید بدون صرف هزینه می‌توانید به بیش از ۱۰۰۰ بک لینک قدرتمند و البته رایگان دسترسی داشته باشید و کلمات کلیدی سخت خود را به صفحه اول گوگل برسانید؟

اگر با آموزش سئو و ویدیوهای رایگانی که در سایت برای شما قرار دادیم تا اینجای کار آشنا شده باشید قطعاً از تأثیر بک لینک رایگان هم کاملاً باخبر هستید. به جرات می‌توان گفت بک لینک رایگان و یا حتی خرید بک لینک، قدرتمندترین و تأثیرگذارترین فاکتور در سئو سایت محسوب می‌شود. قطعاً بدون لینک سازی، سایت شما شانسی برای رسیدن به صفحه اول گوگل نخواهد داشت چه برسد به لینک اول!

 

ویدیو آموزش ساخت بک لینک رایگان

 

داستانی خواندنی از موفقیت مدیر سرور

در اوایل شروع کار سایت تصمیم گرفتیم با تولید محتواهای جذاب و کاربرپسند نسبت به رقبا یک فاصله قابل قبولی ایجاد کنیم و فروش سایت رو بالا ببریم ولی با گذشت زمان با اینکه محتواهای بسیار بهتر و کامل‌تری هم در سایت داشتیم ولی در نتایج جستجوی گوگل جایگاه خوبی نداشتیم.

متوجه شدیم یک جای کار میلنگه شاید محتواها درست نوشته نمی‌شدند، شاید کاربرپسند نبودن شاید اصلاً وب‌سایت از نظر گرافیکی مشکل داشت و کاربر رو فراری می‌داد.

بعد شروع کردیم به تعویض قالب سایت و بهبود تجربه کاربری مقالات زیادی خوندیم و کارهای زیادی کردیم ولی باز موفقیت قابل قبولی نداشتیم و همچنان رقبا سیر صعودی خودشون رو حفظ کرده بودند و بعضی‌ها کلاً با سرعت موشک در حرکت بودند.

موفقیت سایت مدیر سرور - آموزش سئو

اینجا بود که با خودم فکر کردم قطعاً رقبا چیزهایی رو می‌دونند که ما ازشون اطلاعی نداریم و یا اصلاً به اون اهمیتی نمیدیم، شب و روز با مطالعه مراجع زبان اصلی و مشاهده تعداد زیادی از دوره‌های خارجی تازه فهمیدم مشکل کارما کجا بوده!

ما محتواهای بی‌نظیری در سایت منتشر کرده بودیم که به جرات میگم نمونه‌ای از اونها در وب‌سایت‌های ایرانی نبود ولی بازم هیچ به هیچ!

توی رفرنس‌های خارجی همه تأکید زیادی به اهمیت بک لینک سازی داشتند حالا چه بک لینک رایگان چه پولی، اینجا بود که تصمیم مهمی گرفتم که نتایج سایت رو در کمتر از ۶ ماه زیر و رو کرد.

پیدا کردن پروفایل بک لینک رایگان رقبا

اول یک زمان قابل قبولی رو فقط گذاشتم روی تحلیل رقبا، با ابزارهای حرفه‌ای چون Ahrefs و Moz دقیقاً صفحات پربازدید رقبا رو پیدا کردم و تاریخچه لینک سازی هر صفحه رو دقیق درآوردم و متوجه شدم که چرا ما از این سایت‌ها عقب موندیم ما محتواهای طولانی‌تر و عمیق‌تری تولید کرده بودیم ولی هیچ لینکی برای صفحاتمان نساخته بودیم.

ahrefs seo tool

تصمیم گرفتم با یک تست واقعی روی سایت این مورد رو به خودم ثابت کنم، ابتدا یک کلمه کلیدی سخت که چندان هم به حوزه کاری ما مرتبط نبود رو پیدا کردم و براش یک محتوای فوق‌العاده آماده کردم.

سپس با انتشار اون در سایت به طور مرتب اونو آپدیت کردم و یک محتوای اصطلاحا EverGreen در سایت داشتم که هر هفته آپدیت می‌شد این کار رو برای تقریباً ۱ ماه انجام دادم تا نهایت به یک مقاله ۶۰۰۰ کلمه‌ای رسیدم.

evergreen content و تاثیر آن به طور همزمان با ساخت بک لینک رایگان

بعد انتشار محتوا شروع کردم صفحات رقبا روی این کلمه خاص رو تحلیل کردن و لیست بک لینک‌های اونها رو برداشتن و به طور روزانه به مدت ۳ ماه برای این صفحه لینک سازی کردم و بوم همه چی دگرگون شد.

این محتوا به صفحه اول رسید و بعد از مدتی جز ۳ نتیجه برتر گوگل قرار گرفت من مزد زحمات خودمو گرفته بودم البته تو این مدت صدها ساعت مطالعه موازی هم داشتم و موارد ریز دیگه ای رو هم روی همین صفحه پیاده کردم که شانس پیروزی ما رو بالاتر برد.

ولی مهم‌ترین فاکتور پیروزی ما بک لینک رایگان بود بله شاید بپرسید که با لینک سازی رایگان نمیشه کلمات سخت رو بالا آورد ولی ما این کار رو عملی انجام دادیم و نتیجه گرفتیم و شما هم می‌توانید.

خوب برسیم به اصل مطلب، توی ادامه میخوام خیلی شفاف لینک‌هایی که خودم استفاده کردم رو اینجا براتون قرار بدم، فقط این صفحه به طور مرتب آپدیت میشه پس حتماً به طور مرتب به این صفحه سر بزنید تا لینک‌های جدید رو داشته باشید.

البته اینم بگم بک لینک سازی کار راحتیه ولی اگر درست و طبیعی انجام نشه میتونه سایت شما را پنالتی کنه پس خوب حواستان جمع باشه و به نکاتی که میگم توجه کنید.

 

فاکتورهای اصلی در ساخت بک لینک رایگان

قبل از هر کار عجولانه‌ای باید یکسری فاکتورها را به خوبی بررسی کنید و فقط به دنبال ساخت بک لینک رایگان به هر قیمتی نباشید.

اولین چیزی که باید بررسی کنید Domain Authority سایت موردنظر است. اگر از سایتی بک لینک بگیرید که اعتبار خوبی نداشته باشد و حداقل نسبت به سایت شما در وضعیت بهتری نباشد یک لینک بی‌ارزش و آسیب زننده است.

domain authority مناسب برای ساخت بک لینک رایگان

دومین موردی که باید بررسی کنید امتیاز spam score سایتی است که قصد ساخت بک لینک رایگان از آن را دارید. هر چه این عدد بالاتر باشد نشان از اسپمی بودن وب‌سایت داشته و لینک بیلدینگ از آن خطر افزایش نمره spam score سایت شما را نیز به همراه خواهد داشت.

spam score

سومین فاکتور مهم، توجه به TLD سایت موردنظر است. شما باید در ساخت بک لینک رایگان تکنیک های اصولی و عملکرد دقیق بررسی ارزش لینک‌ها از نظر گوگل را بدانید و به نسبت مناسبی از دامنه‌های مختلف لینک بگیرید.

چهارمین مورد Page Authority سایت است. این مورد اغلب نادیده گرفته می‌شود ولی فوق‌العاده فاکتور مهمی در سئو سایت محسوب می‌شود. شما باید از صفحات مهم سایت موردنظرتان که به تنهایی رتبه و اعتبار خوبی دارد اقدام به ساخت بک لینک کنید.

 

ساخت چه تعداد بک لینک در روز امن و بی‌خطر است؟

شکی نیست که برای موفقیت در دنیای آنلاین نیاز به دیده شدن در موتورهای جستجویی مثل گوگل دارید. برای اینکه بتوانید خودتان را به چنین جایگاهی برسانید باید محتوای به روز تولید کنید و از بک‌لینک‌های مفید بهره ببرید. حالا سوال اینجاست که در طول روز یا در طول ماه چقدر بک‌لینک می‌توانم برای سایت دریافت کنم؟

واقعیت این است که پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد. اگر نظر متخصصان را در این زمینه جویا شوید با اعداد و ارقام مختلفی روبرو خواهید شد. برخی‌ها بر این باورند که ساخت ۱۰ الی ۲۰ بک‌لینک در طول ماه مشکلی برای سایت به وجود نمی‌آورد. بعضی‌ها هم این عدد را به صورت روزانه بین یک یا دو بک‌لینک می‌دانند.

برای پاسخ درست و منطقی به این سوال باید قبل از هر چیز حوزه کاری خود را بشناسید. حالا به سراغ سایت‌های رقیب بروید و رفتار آن‌ها را آنالیز کنید. رقیب‌تان چقدر بک‌لینک‌ دارد؟ اگر سایت رقیب تنها با ۵۰ لینک بالا آمده است شما هم می‌توانید از این روند پیروی کنید. در صورتیکه سایت‌های رقبا بک‌لینک‌های زیادی دارند می‌توانید در ساخت لینک دست و دل باز باشید. با اینحال بهترین ترفند کمک گرفتن از افرادی است که تجربه زیادی در حوزه سئو دارند و به شما کمک می‌کنند مسیر رسیدن به صفحات برتر را بدون دردسر طی کنید.

 

نحوه پیدا کردن بک لینک رایگان

برای پیدا کردن بک لینک رایگان روش‌های متعددی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از ابزارهایی چون Ahrefs و یا Moz می‌باشد.

شما با تحلیل رقبا توسط این ابزارها می‌توانید استراتژی‌های آن‌ها در سئو و لینک‌هایی که آن‌ها برای سایت خود گرفته‌اند را پیدا کنید و شما هم با استفاده از اصول لینک سازی آن‌ها به رتبه‌های بالاتر گوگل برسید.

روش دوم استفاده از کوئری های حرفه‌ای گوگل است که به راحتی و با جستجو می‌توان حجم عظیمی از لینک‌ها را در گوگل پیدا کنید که این مورد رو در دوره سئو کاملاً عملی آموزش دادیم.

 

پیشنهاد مدیر سرور

تا این جای مقاله، تعدادی وب‌سایت به شما معرفی کردیم که اعتبار دامنه بالایی دارند و برای ایجاد بک‌ لینک رایگان از طریق ایجاد پروفایل یا کامنت‌گذاری مناسب هستند. اما لازم به ذکر است که هرچند تأثیر لینک‌سازی در سایت‌هایی با اعتبار کم و اسپم اسکور زیاد، به‌اندازه تأثیر لینک‌سازی در سایت‌های معتبر نیست اما سبب افت رتبه سایت شما در گوگل نمی‌شود.

زیرا اگر این‌طور باشد، رقبای شما به‌راحتی می‌توانستند با درج لینک شما در بخش کامنت‌گذاری چنین سایت‌هایی به سئوی وب‌سایت شما ضربه بزنند که البته الگوریتم‌های گوگل چنین اجازه‌ای نمی‌دهند. یعنی دریافت بک‌لینک‌های ضعیف، هرگز مشمول جریمه گوگل نخواهد شد و فقط ممکن است برای ارتقاء سئو سایت شما تأثیری نداشته باشد.

حال که به این نتیجه رسیدیم که بک‌لینک‌های ضعیف تأثیر منفی روی سئو سایت ندارند مایلیم شما را با ابزارهای کامنت‌گذاری خودکار آشنا کنیم؛ نرم‌افزارهایی که می‌توانند به‌صورت خودکار و انبوه از وب‌سایت‌های مختلفی برای سایت شما بک‌لینک دریافت کنند.

پیشنهاد مدیر سرور - بک لینک رایگان

کافی است لیست انبوهی از وب‌سایت‌های مختلف را در اختیار چنین نرم‌افزارهایی قرار دهید تا آنها، کامنت مورد نظر شما (به همراه لینک وبسایتتان) را در بخش نظرات آن سایت‌ها درج کنند. بدون شک از میان انبوه این کامنت‌ها، بک‌لینک‌های معتبری نیز ایجاد خواهد شد. در مجموع استفاده از این نرم‌افزارهای بک‌لینک گیر نه تنها ضرری ندارد بلکه می‌تواند در راستای ارتقا سئوی سایت شما مؤثر عمل کند.

از آنجا که این نرم افزارها قیمت کمی دارند، کاملاً خودکار عمل می‌کنند و بدون هیچ دردسری سبب بهبود سئو سایت شما می شوند، استفاده از آنها را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل توصیه می‌کنیم.

دریافت برنامه ربات کامنت گذار از سایت کاربر مجازی

 

لیست بک لینک‌های رایگان قدرتمند

در ادامه برای شما لیستی از بک لینک‌های قدرتمند و آزموده شده قرار خواهیم داد که می‌توانید به راحتی از آن جهت بک لینک سازی و افزایش بازدید سایت برای وب‌سایت خودتان استفاده کنید.

این مطلب به طور مداوم آپدیت خواهد شد و لیست دامین های جدید جهت ساخت بک لینک رایگان معرفی خواهند شد.

 

بک لینک از سایت smashwords.com

Domain Authorith:88

Spam score: 1%

نوع لینک: نوفالو

در سایت ابتدا ثبت‌نام کنید سپس در بخش پروفایل می‌توانید آدرس سایت خود را قرار دهید.

 

بک لینک از سایت emyspot.com

Domain Authorith:53

Spam score: 5%

نوع لینک: فالو

این سایت از نوع سیستم وبلاگ دهی است که می‌توانید با ثبت در آن مطالب خود را به صورت ریپورتاژ خبری منتشر کرده و به سایت خود لینک بدهید.

 

بک لینک از سایت discogs.com

Domain Authorith:91

Spam score: 2%

نوع لینک: فالو

در ‌سایت زیر عضو شوید، همچنین می‌توانید با gmail خود نیز می‌توانید در این سایت به آسانی ثبت‌نام کنید.
discogs.com/settings/user

در قسمت Profile optional توضیحاتی در مورد وب سایتتان وارد کرده و در قسمت Home Page optional آدرس وب سایتتان را وارد کنید.

بعد از ذخیره کردن این مراحل آدرس حساب کاربری شما به صورت زیر خواهد بود.
https://www.discogs.com/user/user-name

 

بک لینک از سایت teamspeak.com

Domain Authorith:76

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

در این فروم ثبت‌نام کرده و پروفایل خود را کامل کنید آدرس وب‌سایت را در قسمت home page وارد کنید.

 

بک لینک از سایت steinberg.net

Domain Authorith:72

Spam score: 2%

نوع لینک: فالو

این وب‌سایت از انجمن ساز phpBB استفاده می کنه که با ثبت‌نام در این سایت در بخش پروفایل به راحتی می‌توانید لینک وب‌سایت خودتان را رایگان قرار دهید.

 

بک لینک از سایت mapleprimes.com

Domain Authorith:48

Spam score: 4%

نوع لینک: فالو

در وب‌سایت ثبت‌نام کنید سپس در بخش profile آدرس وب‌سایت خودتان را درج کنید.

 

بک لینک از سایت whmcs.com

Domain Authorith:64

Spam score: 11%

نوع لینک: فالو

از طریق لینک در این وب سایت ثبت نام کرده و پروفایل خودتان را کامل کنید بعد از کامل کردن پروفایل آدرس پروفایلتان به شکل زیر خواهد بود. https://marketplace.whmcs.com/user/نام_پروفایل_شما

 

بک لینک از سایت technologyreview.com

Domain Authorith:91

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

در این وب سایت ثبت نام کرده و در بخش پروفایل، در قسمت website آدرس سایت خودتان را درج کنید

پس از تکمیل پروفایل ، آدرس پروفایل شما به صورت زیر خواهد بود.

https://www.technologyreview.com/profile/نام_پروفایل_شما

 

بک لینک از سایت forums.atozteacherstuff.com

Domain Authorith:54
Spam score: 1%
نوع لینک: فالو
در این وب سایت ثبت نام کرده و در بخش پروفایل اطلاعات وب سایت خودتان را درج کنید.

 

بک لینک از سایت forum.singaporeexpats.com

Domain Authorith:49

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

در سایت ثبت نام کرده و در بخش امضا کلمه کلیدی را به وب سایت خودتان لینک کنید.

 

بک لینک از سایت simplesite.com

Domain Authorith:89

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

این وب‌سایت یک سرویس وبلاگ دهی است، در این سایت عضو شده (می‌توانید با اکانت فیسبوکتان نیز وارد شوید) و در وبلاگ خودتان به سایتتان لینک بدهید.

 

بک لینک از سایت lonelyplanet.com

Domain Authorith:92

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

در وب سایت به صورت مستقیم ثبت نام کرده و یا با اکانت google خود وارد شوید.

بعد از ثبت‌نام به بخش Settings رفته و اطلاعات کاربری خود را کامل کنید، در قسمت Intro توضیحاتی در مورد وب‌سایت خودتان وارد کنید و در قسمت Link آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید.

 

بک لینک از سایت myvidster.com

Domain Authorith:59

Spam score: 13%

نوع لینک: فالو

در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و در قسمت تنظیمات ابتدا توضیحاتی در مورد سایت خود نوشته و آدرس سایتتان را نیز در فیلد website وارد کنید.

 

بک لینک از سایت digitalocean.com/community

Domain Authorith:83

Spam score: 3%

نوع لینک: فالو

در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و در قسمت website آدرس وب‌سایت خودتان را وارد کرده و در قسمت bio در مورد وب‌سایت خودتان کمی توضیح بنویسید.

 

بک لینک از سایت sketchfab.com

Domain Authorith:84

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

در سایت ثبت‌نام کرده در بخش settings در بخش bio کمی درباره وب‌سایت خودتان توضیح داده و در قسمت links آدرس وب‌سایت موردنظرتان را قرار دهید.

 

بک لینک از وبلاگ‌های خارجی

blogzag.com
blogocial.com
educationalimpactblog.com

سه سرویس وبلاگ دهی خارجی با اتورتی بالا و لینک های فالو

در این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کنید و می‌توانید محتوای خودتان را در این وبلاگ‌ها به اشتراک گذاشته و به وب سایتتان لینک فالو بدهید.

 

بک لینک از فروم forums.cysticfibrosis.com

Domain Authorith:37

Spam score: 13%

نوع لینک: فالو

در انجمن ثبت نام کرده و در بخش پروفایل کاربری و یا امضا لینک وب سایت خود را قرار دهید.

 

بک لینک قدرتمند رایگان از سایت دانشگاهی blogs.stlawu.edu

Domain Authorith:63

Spam score: 1%

نوع لینک: نوفالو

به صورت کامنت درون صفحات داخلی سایت می توانید کلمه کلیدی خود را با لینک موردنظرتان به صورت تگ a ارسال کنید.

 

بک لینک از سایت gg.gg

Domain Authorith:56

Spam score: 38%

سرویس کوتاه کننده لینک که بک لینک از نوع ریدایرکت با اتوریتی بالا به شما خواهد داد.

به دلیل کمی بالا بودن Spam Score توصیه می‌شود از روش‌های PBN از این سایت استفاده شود.

 

بک لینک از سایت vox.com

Domain Authorith:28

Spam score: 7%

ساخت لینک در این سایت بسیار آسان است. کافیه در سایت ثبت‌نام کنید و در بخش اطلاعات اضافه آدرس وب‌سایت خودتان را وارد نمایید.

بک لینک گرفته شده از این وب‌سایت جز معدود Backlink قدرتمند رایگان محسوب می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در بهبود سئو سایت دارد.

 

بک لینک رایگان از انجمن forum.submitexpress.com

Domain Authorith:55

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

با ثبت‌نام در انجمن می‌توانید لینک سایت خود را در بخش پروفایل یا ویرایش امضا قرار دهید.

 

بک لینک از سایت mystrikingly.com

Domain Authorith:91

Spam score: 1%

نوع لینک: فالو

این سایت به شما امکان ساخت وبلاگ رایگان با اعتبار بسیار بالا را می‌دهد. داشتن Spam Score پایین از دیگر مزیت‌های این سایت برای ساخت Backlink محسوب می‌شود.

 

بک لینک دانشگاهی از سایت blogs.lt.vt.edu

Domain Authorith:80

Spam score: 1%

کافی است ابتدا وارد سایت شده و در یکی از صفحات داخلی لینک سایت خود را به صورت کامنت در انتهای مطلب درج کنید.

 

بک لینک رایگان guest post از سایت write.as

Domain Authorith:65

Spam score: 4%

به این وب سایت مراجعه کرده و سپس روی گزینه Start writing کلیک کرده و محتوای خودتان را در سایت درج کرده و به وب سایتتان لینک دهید و در نهایت بر روی Publish کلیک کنید.

 

بک لینک پروفایلی از سایت docracy.com

Domain Authorith:55

Spam score: 10%

ابتدا در وب‌سایت ثبت‌نام کنید و پس از تایید آدرس ایمیل بر روی Edit Your Profile کلیک کرده و سپس در قسمت Your Profile توضیح کوتاهی در مورد وب‌سایتتان نوشته و در قسمت Link to your website آدرس وب سایتتان را وارد کنید و در نهایت بر روی Save کلیک کنید.

 

بک لینک کامنتی  از سایت دانشگاهی blogs.acu.edu

Domain Authorith:64

Spam score: 2%

در یکی از مقالات سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظر لینک بدهید. امکان قرار دادن تگ a در متن کامنت برای ایجاد بک لینک نیز وجود دارد.

 

بک لینک رایگان کامنتی  از سایت قدرتمند دانشگاهی evoke.ics.uci.edu

Domain Authorith:91

Spam score: 1%

در یکی از مقالات موجود در سایت می‌توانید در انتهای صفحه در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را وارد کنید و به سایت موردنظرتان لینک بدهید. امکان قرار دادن تگ a در متن کامنت برای ایجاد بک لینک نیز وجود دارد.

 

بک لینک رایگان پروفایلی از سایت instructables.com

Domain Authorith:93

Spam score: 38%

این سایت به دلیل اسپم اسکور بالا توصیه می‌شود به صورت انکرتکست از آن بک لینک نگیرید و تمرکز خود را روی برند منشن بزارید. کافی است بعد از ثبت نام بر روی Edit Profile کلیک کرده و در قسمت about کمی درباره سایت خودتان بنویسید.

 

بک لینک رایگان فوق‌العاده قدرتمند از انجمن دانشگاه berkeley.edu

Domain Authorith:93

Spam score: 1%

با مراجعه به آدرس https://opensees.berkeley.edu/community در این انجمن ثبت نام کنید سپس در آدرس پروفایل خود نام وب‌سایتتان را اضافه کنید. همچنین می‌توانید در یکی از بخش‌های سایت یک پاسخ به سوالات دیگران ارسال کرده و در متن خودتان لینک سایت را درج کنید.

 

بک لینک رایگان پروفایلی از سایت seedandspark.com

Domain Authorith:63

Spam score: 1%

بک لینک پروفایلی قدرتمند با اعتبار بالا و همچنین اسپم اسکور پایین که به شما امکان درج چندین خط محتوا به صورت رپورتاژی را می‌دهد. کافی است در سایت ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری را با محتوا و لینک سایت خود تکمیل نمایید.

 

ساخت بک لینک رایگان کامنتی از سایت blogs.lt.vt.edu

Domain Authorith:79

Spam score: 1%

وارد یکی از مطالب بلاگ سایت شده و در انتهای صفحه آدرس سایت خود را به صورت کامنت وارد نمایید. می‌توانید در کادر Name کلمه کلیدی و در بخش Website آدرس سایت یا صفحه داخلی را وارد نمایید.

 

ساخت بک لینک رایگان پروفایلی بسیار قدرتمند از سایت linktr.ee

Domain Authorith:93
Spam score: 1%
یکی از بهترین سایت‌ها برای ساخت بک لینک پروفایلی که بسیار آسان و راحت به شما امکان درج هر تعداد لینک در پروفایل خودتان را می‌دهد. معمولا از این سایت برای ساخت بک لینک در لایه های ۲ و ۳ استفاده می‌شود و به دلیل قدرتمند بودن آن و همچنین اسپم اسکور بسیار مناسب یک فرصت بی‌نظیر برای ساخت لینک محسوب می‌شود.

 

سوالات متداول

طبق گفته متخصصین سئو اینگونه بک لینک‌ها دیگر اثری ندارند ولی در واقعیت این بک لینک‌ها کماکان اثربخشی خوبی دارند و می‌توانند کلمات کلیدی متوسط و آسان را به راحتی به صفحه اول گوگل برساند

بهترین نوع بک لینک رایگان، لینک‌های نوع پروفایلی هستند که عموما از نوع فالو بوده و اسپم اسکور سایت مبدا را منتقل نمی‌کنند

برای اینکه روند لینک‌سازی شما کاملا طبیعی باشد بهتر است بخشی از بک لینک‌های شما از نوع نوفالو باشد تا گوگل به روند لینک بیلدینگ شما حساس نشود

این مورد کاملا به این بستگی دارد که سایت شما چند وقت است فعالیت دارد و قبلا چه تعدادی بک لینک برای آن ساخته شده است. عموما اگر سایت قدیمی باشد تعداد بیشتری می‌توان برای آن بک لینک ساخت طوری که گوگل به آن مشکوک نشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز ۴.۹ / ۵. تعداد آرا: ۱۳۸

اشتراک در
اطلاع از
guest

77 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ghatebank

خیلی ممنون

جواهرات نقره

عالی و کاربردی.استفاده کردیم

حسینی

ممنون.واقعا کاربردی بود

وندیداد

سلام و درود خدمت شما
واقعا ممنون از مطلب خوبتون
کمتر کسی میاد بخشی از استراتژی و تجربیات خودش را مطرح کند. متشکر

نوبت دهی

ممنون عالی بودن
اکثرشونو رفتم

Jaweed

بسیار عالی و کاربردی ممنون از شما بابات این پست

behzad

سلام
بروز نمی کنید این مطلب رو منتظر سایت های جدیدیم
ممنون

مهمان

سلام ممنون دمتون گرم مطالب خوبی داشتید

امین

حسین جان ممنون از محتوای خوبت اما دوتا ایراد نقد وارده به محتوای شما :
۱) اول اینکه سایتی که فرمودی که کار کردی روش و بازدید و رتبش رو بردی بالا و… ننوشتی در چه بازه زمانی و روی چه الگوریتم و یا آپدیتی بوده
۲) بحث بعدی که جا داشت راجبش یه مقدار توضیح بدی مبحث مهم link juice هست و تاثیرش روی لینکسازی و همچنین برخی از تکنیک‌های بک لینکسازی مثل uptiring ، pbn و…

میم

آقای هاشمی مرسی

ریحانه ربیعی

سلام ممنونم بابت مقاله خوبتون
سوال من :
وقتی محتوا رو آپدیت می کنیم، اشکال داره اگر تاریخ انتشار اون رو هم به روز کنیم؟ تاثیر منفی نداره در سئوی اون صفحه؟

سیروان

سلام. ممنون بابت مقاله خوبتون ولی با جلمه موافق نیستم
«قطعاً بدون لینک سازی سایت شما شانسی برای رسیدن به صفحه اول گوگل نخواهد داشت چه برسید به لینک اول»
من خیلی کلمات را حتی بدون یک بک لینک به صفحه اول و حتی جز سه لینک برتر اوردم. بک لینک فقط برای کلمات پر رقابت و سخت کاربرد داره و برای سایت های تخصصی بک لینک فقط یک فاکتور برای تقویت سایت محسوب می شود و محتوا فعلا حرف اول را میزد.

شیخی

مهندس اگر هدف فقط افزایش دامین آتوریتی باشد فرقی نمیکنه برای کدوم یک از صفحات سایت لینکسازی کنیم؟
الان بیشترین لینک برای صفحه اصلی است. میخام برای دسته ها و پست ها هم لینک بسازم.
نظر شما برای افزایش دامین آتوریتی چی هست؟

علی طاعتی مرفه

سلام
وقتتون بخیر
توضیحات خیلی خوبی دادین. ممنونم از شما
یه سوال داشتم از خدمتتون
بعضی از سرویسهای وبلاگدهی (چه ایرانی و یا خارجی) Spam Score بالایی دارند.
آیا این Spam Score دامنه اصلی سرویس وبلاگدهی روی وبلاگی که ایجاد میکنیم تاثیر منفی دارد؟
چون معمولا وبلاگها در سرویس های وبلاگدهی در ساب دامین ایجاد میشود. با این حال Spam Score دامنه اصلی بر وبلاگ تاثیر پذار هست؟
با تشکر

احمد رضا اصغری

با سلام و احترام
تشکر از مقاله خوبتون
بسیار کاربردی

lordmmb

blogs.lt.vt.edu

این سایت بخشی برای کامنت نداره ، اگه لینک مشخصی دارید لطفا ارسال کنید ممنون

محمد

عالی !!!

هادی کریمی

سلام ببخشید اسپم اسکور از چه عددی نباید بالاتر باشه؟
آیا این عدد باید نسبت به DA و PA سنجیده بشه؟

علی

واقعا دستتون درد نکه اگه سایت های دیگه ای دارین ممنون میشم به ایمیل من بفرستین .پیشاپیش ممنونم

مهمان

باسلام
مقاله بیار مفیدی بود
بک لینک فقط برای کلمات پر رقابت و سخت کاربرد داره و برای سایت های تخصصی بک لینک فقط یک فاکتور برای تقویت سایت محسوب می شود و محتوا فعلا حرف اول را میزد.

b4a2017

بسیار عالی بود . داخل یک وبسایت دیدم که اومده همین ها رو داخل یک فیلم معرفی کرده و قیمت فیلم را گذاشته ۲۰۰ هزار تومن !!

m.fattahi0480

بک لینک از سایت whmcs.com
برای نحوه بک لینک گرفتن از این سایت گفته بودین که یاباید ثبت نام کنین یا لاگین من ثبت نام کردم چجوری میتونم به نحوه ساخت بک لینک تو ان سایت دسترسی پیدا کنم؟؟

لردیا

خیلی سایت های مفیدی رو معرفی کردین و تقریبا از همشون استفاده کردم. صفحه رو برای آپدیت های بعدی تون ذخیره نگه میدارم . سپاس

poria

ممنونم از سایتتون

میلاد

سلام لینک رو در سایت های پروفایلی رو باید به صفحه اصلی لینک بدم؟

سارا توکلی

لیست سایت های ایرانی رو هم لطف میکنید

سعید

سلام ممنون از مقاله خوبتون.

مینا

سلام خیلی خوب بود فقط اگه لیست سایت های ایرانی فارسی هم همین طور بزارین عالیه

علی عابدین زاده

سلام خسته نباشید
با اینکه چندین سال در حوزه تولید محتوا و سئو وب سایت در مشهد کار میکنم، ولی همیشه مقالات شما برام با ارزش بوده. ممنون

amir ferasati

سلام مهندس عزیز
ممنون بخاطر توضیحات خوبی که دادین
ببخشید من سوال داشتم وقتی توی این سایت ها مثلا ادرس سایتمون میزنیم؛ چرا بعضا قبول نمیکنه و میگه باید آدرس با www وارد کنید. آیا اینطوری باعث نمیشه ssl این سایت ها زیر سوال بره

alinezami

سلام بعضی از سایت هایی که بالا هست قابلیت درج لینک نداره مثلا سایت موزیلا بخش بلاگ ها دیگه امکان ثبت کامنت نمیده . یه سری لینکها هم نیست که من اگر بخواهید لیست میکنم میدم

ذکریا رستمی

با سلام و با تشکر از مطلب خوب شما
من برای برای فروشگاهم نیاز به بک لینک دارم

علیرضا

مرسی از سایت خوبتون

محمد رضا

ممنون بابت سایت خوب شما

امیر

سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید
برای وبسایتی که دارای ۵۰۰ تا مطلب است چطور باید بک لینک سازی کرد؟ باید به تک تک مطالب بک لینک درست کرد یا برای دسته بندی ها بک لینک ساخت؟
و درضمن تو ساخت لینک های پروفایلی از جمله دانشگاهی و … باید آدرس صفحه اصلی را قرار بدیم یا آدرس صفحه مطالب رو ؟
ممنون میشم پاسخ بدید

arash

عالی

نیازاتی

ممنونم از مطلب خوبتون واقعا کارمو حل کرد

ابراهیم

آموزشتون بسیار خوب هست اما متاسفانه صدای موزیک روی ویدیو واقعا زیاده و حواس پرت کن

سحر

سلام و با تشکر از توضیحات خیلی خوبتون. یه سوال اینکه چطوری باید تو سایت ویکی پدیا مطلب گذاشت و لینک داد. چون من در این سایت اکانت ساختم، مطلب نوشتم و لینک سازی انجام دادم. اما بعداً که صفحه رو چک کردم، دیدم لینک ها رو حذف کرده. لطفاً در این مورد یه توضیح بدین.
و اینکه اگر ممکنه برای لینک سازی تو سایت های خارجی یه مقدار توضیح بیشتر بدین. چون تو بعضی سایت ها کار گیج کننده س. یا یک ویدئو با مثال از لینک سازی تو چند تا از این سایت های خارجی خیلی کمک کننده خواهد بود.

سحر

ممنونم. من از روش درج نظر در انتهای مطالب برای لینک گرفتن، از طریق آنچه که در ویدئو توضیح دادید رفتم. ولی لینک ساخته نشد. دقیقاً همان فرمولی که در نت پد نوشتید رو اجرا کردم ولی لینک ساخته نشد! چرا؟

صفایی

سلام و با تشکر ازاینهمه راهنمایی ارزشمند. خدا قوت.
سوال داشتم در مورد اینکه اگراز سایت linktr.ee مستقیم به صفحۀ مورد نظر سایت خودم لینک بدم، مشکلی ایجاد خواهد شد؟
واینکه این سایت لینک فالو می دهد یا نوفالو؟

سحر

سلام.

لینک کامنتی رو در یک سایت دیگر انجام دادم و اجرا شد. گویا اون یکی دو سایتی که در ابتدا شروع به کار کرده بودم مشکل داشتن. بازم ممنون بابت توضیحات عالی و تک شما… خدا قوت…

مهمان

سلام.
بابت توضیحات منحصر به فرد و این ویدئوی کاربردی، سپاس.

من از سایت bitly.com استفاده کردم. لینک رو کوتاه میکنه، اما وقتی لینک رو کپی میکنی که در سایت خودت بذاری یا share کنی، اون خاصیت لینک داشتن و آبی بودن رو نداره. در صورتی که نیاز هست که خاصیت لینک رو داشته باشه. میدونم که bitly قبلاً اینطوری نبود و ازش استفاده کرده بود.

چرا اینطوری شده؟
چکار کنم که خاصیت لینک بودن اون لینک های کوتاه بمونه؟

مهمان

ممنون از توضیحاتتون .. بک لینک های کامنتی تاثیر بیشتری دارن یا پروفایلی ؟

مهمان

سلام ، تشکر از آموزش خوبتون چند سوال دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
۱- در سایتهای وبلاگی باید طوری مقاله ارسال کنیم که هیچ رد پایی از اینکه نویسنده خودمون هستیم نباشه ، درسته ؟ یعنی وبلاگ با یک ایمیل متفرقه باشه که گوگل متوجه نشه خودمون داریم لینک سازی میکنیم ، این درسته ؟
۲- در سایتهای کامنتی چطور؟ اگر با همان ایمیلی که گوگل میدونه مربوط به ماست کامنت بزاریم ایراد نداره ؟
۳- ایجاد یک صفحه در فیس بوک و توییتر چطور ؟ اونجا با ایمیل و مشخصات خودمون باشه فکر کنم ایراد نداره دیگه ، چون فعالیت سایت ما در شبکه های اجتماعی حساب میشه و گوگل بدونه خودمون این صفحات رو ایجاد کردیم ایراد نداره ، درسته ؟

میم

سلام. این سایت هایی که انجمن هستن، صرفا پروفایل ساختن توشون کافیه یا اینکه باید با اون پروفایل توی بحث هاشون شرکت داشته باشیم؟

رامین

سلام
این سایت هایی که گذاشتید ایمن هستند. یعنی باعث پنالتی شدن نمی شوند؟

deba

سلام وقتتون بخیر
ممنون از آموزشتون.
فقط یه نقد کوچک داشتم اینکه آهنگ پس زمینه ویدئو آموزشی به شدت آزار دهنده بود.

Matabja

سلام و یه دنیا ممنون برای این مطلب عالی❤

ali

عالی و کاربردی و کامل ممنون

مصطفی

دمتون گرم عالی بود مخصوصا توضیحاتی که روی هر سایت دادید ممنون

نازنین

سلام وقت شما بخیر
ممنون از سایت خوبتون
یک سئوالی داشتم اینکه وقتی ما بک لینک از سایتی میگیریم به سایت خودمون حتما باید روی لینک سایت مبدا کیلیک بشه تا بک لینک اثر داشته باشد یا خیر ؟

فرم ثبت نام در مسابقه فتح پرچم

برای شرکت در مسابقه باید با اطلاعات صحیح عضو شوید
ثبت نام در مسابقه
close-link